تاکید اوباما برای برحذر داشتن مردم از توجه به شایعات از آنجا نشات می گیرد که، این روزها شایع پررنگی مبنی بر اینکه، «هیلاری کلینتون» در انتخابات 2012 رقیب اوباما خواهد بود و بایدن در سال 2016 نامزد شماره یک دموکرات ها برای رئیس جمهوری خواهد بود....
 
 
 
 رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با نشریه آمریکایی«ناسیونال ژورنال»، اولین سخنان انتخاباتی خود برای انتخابات 2012 را بر زبان راند.

به گزارش «تابناک»، «باراک اوباما» با تکذیب خبر جایگزینی «جو بایدن» با «هیلاری کلینتون» گفت: این ها شایعاتی بیش نیست و این دو نفر در پست معاون رئیس جمهور و وزیر امورخارجه باقی خواهند ماند حتی پس از 2012!

 اوباما این جمله را بارها در سخنرانیش تکرار کرد که، مردم نباید به شایعات گوش بدهند.

بر پایه این گزارش، تاکید اوباما برای برحذر داشتن مردم از توجه به شایعات از آنجا نشات می گیرد که، این روزها شایع پررنگی مبنی بر اینکه، «هیلاری کلینتون» در انتخابات 2012 رقیب اوباما خواهد بود و بایدن در سال 2016 نامزد شماره یک دموکرات ها برای رئیس جمهوری خواهد بود.

کاخ سفید ماه گذشته به این شایعات واکنش نشان داد و اعلام کرد : تمامی اخبار مربوط به مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری، جنگ روانی کاندیداهای ایالتی علیه یکدیگر و برهم زدن فضای روانی مردم است.

در همین باره گفته می شود که، منشاء تمامی این شایعات، روزنامه نگار معروف آمریکایی، «باب وودوارد» است و او توانسته به خوبی جریانی رسانه ای علیه دموکرات ها و به ویژه «اوباما» را سازماندهی کند.

در عین حال اوباما به «ABC news» آمریکا گفت: اکنون زود است که درباره کاندیداتوری مجدد در انتخابات آینده صحبت کنم هر چند که، ایده ها و برنامه های بسیار بزرگی دارم که باید در سال های آینده به آنها بپردازم!
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:tabnak.ir