"عواديا يوسف " از خاخام‌های ارشد اسرائيلی و رهبر معنوی حزب شاس طی مراسم مذهبی گفت كه گوئيم‌ها (غير يهوديان) جايگاهی در جهان ندارد و فقط....
 
 
 
 
 یكی از خاخام‌های ارشد رژیم‌صهیونیستی در فتوایی جدید كه اوج نژادپرستی در این رژیم را نشان می‌دهد، غیریهودیان را همانند چهارپایان توصیف كرده و گفت كه خلقت آنها فقط برای خدمت به یهودیان است.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "هاآرتص "، "عوادیا یوسف " از خاخام‌های ارشد اسرائیلی و رهبر معنوی حزب شاس طی مراسم مذهبی گفت كه گوئیم‌ها (غیر یهودیان) جایگاهی در جهان ندارد و فقط شایسته خدمت به مردم اسرائیل هستند.

وی افزود كه خلقت غیر یهودیان فقط برای خدمت كردن به ما [یهودیان] بوده است.

این خاخام ارشد اسرائیلی در ادامه تفسیر این سخنان خود گفت: " دلیل نیاز به غیر یهودیان چیست؟ [برای اینكه] آنها كار كنند، شخم بزنند، درو كنند و ما همانند یك "آقا " بنشینیم و بخوریم. "
بر اساس گفته‌های خاخام "عوادیا یوسف "، مرگ هیچ سیطره‌ای بر غیر یهودیان در اسرائیل ندارد.

وی در تفسیر این سخن خود گفت: غیر یهودیان نیز همانند هر شخص دیگری باید بمیرند اما خداوند به آنها عمری طولانی می‌دهد، چرا؟ تصور كنید خر یك انسان بمیرد، در این صورت این فرد پول خود را [كه بابت خرید خر پرداخته بود] از دست می‌دهد، این دلیل عمر طولانی غیر یهودیان است تا برای یهودیان به خوبی كار كنند.

البته این تنها سخن افراطی این خاخام ارشد صهیونیست‌ها نبوده است و وی چند ماه پیش و در بحبوحه مذاكرات سازش مقامات رژیم‌صهیونیستی با مقامات تشكیلات خودگردان فلسطین نیز مردم فلسطین را شیطان و دشمنی زهرآگین برای اسرائیل توصیف كرد و برای "محمود عباس " رئیس تشكیلات خودگردان فلسطین نیز آرزوی مرگ كرده بود.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com