در این لحظات که مفتح بسیار عصبانی بود با فریاد خطاب به محبی‌نیا و ابوترابی‌فرد گفت: این چه وضع اداره مجلس است؟ معلوم هست در هیات رئیسه چه می‌گذرد؟...
 
 
 
 در خلال بررسی طرح اصلاح الگوی مصرف انرژی، میان یکی از پیشنهاد دهندگان و یکی از اعضای هیات رئیسه نزاع لفظی در گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، محمدمهدی مفتح پیشنهاد اصلاحی برای یکی از بندهای این ماده ارائه داده بود که هیات رئیسه می‌گفت چون ثبت نشده است، قابل بررسی نیست. اما نماینده رزن اصرار داشت که پیشنهادش را برای هیات رئیسه فرستاده است.

جهانبخش محبی‌نیا عضو هیات رئیسه هم به کنایه به او گفت که باید به خودتان زحمت می‌دادید و با حضور در جایگاه هیات رئیسه، پیشنهادتان را ثبت می‌کردید نه اینکه توقع داشته باشید ما کار شما را هم انجام دهیم. سخنان وی، منجر به عصبانیت مفتح شد که راهی جایگاه هیات رئیسه شد و به او گفت: به جای این حرف ها لابه‌لای برگه‌هایت را بگرد تا پیشنهاد مرا پیدا کنی!

محبی‌نیا به دلیل مشغله هیات رئیسه در اداره جلسه، این کار را به خود مفتح واگذار کرد و او توانست پیشنهادش را پیدا کرده و به ابوترابی‌فرد نشان دهد.

در این لحظات که مفتح بسیار عصبانی بود با فریاد خطاب به محبی‌نیا و ابوترابی‌فرد گفت: این چه وضع اداره مجلس است؟ معلوم هست در هیات رئیسه چه می‌گذرد؟

ابوترابی‌فرد بی آنکه از محبی‌نیا حمایتی بکند، خطاب به مفتح گفت: از دوستان انتظار ندارم در این جایگاه خارج از اصول مباحثی را مطرح کنند. کار فشرده است و دوستان باید این را درک کنند.

سخنان ابوترابی، عصبانیت محبی‌نیا را برانگیخت که معتقد بود او باید از اعضای هیات رئیسه دفاع می‌کرده است.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir