شماری از نظامیان صهیونیست تصاویری از بازداشتی های فلسطینی را بر روی صفحه فیس بوک قرار داده اند که در آنها اسرا در وضعیت تحقیر امیزی قرار دارند....
 
 
 
 به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری سما (خبرگزاری مستقل فلسطین)، یک پایگاه اسرائیلی تصاویری را منتشر کرده است که در آن فلسطینی های بازداشت شده در وضعیتی تحقیرآمیز قرار دارند.

این تصاویر از سوی نظامیان اسرائیلی به عنوان یادگاری گرفته شده و بر روی فیس بوک قرار داده شده است.

در یکی از این تصاویر دو نظامی اسرائیلی با سلاح های خود سر یک اسیر فلسطینی را هدف قرار داده اند.



در تصویر دیگر نیز یک نظامی صهیونیست بر روی دیوار یکی از فلسطینی ها به زبان عبری نوشته است "همین حالا بازمی گردیم" و در زیر آن ستاره داود طراحی شده است.



در تصویر سوم نیز یک نظامی صهیونیست در داخل آشپزخانه یک خانه فلسطینی سلاح خود را بالا برده است.



سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی که از انتشار چنین تصاویری خشمگین شده مدعی است که به پلیس دستور داده که در این رابطه تحقیق به عمل آورد.

گفتنی است طی ماه های اخیر انتشار تصاویر و فیلم از تحقیر اسرای فلسطینی در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک افزایش یافته است. شبکه تلویزیونی الجزیره چندی پیش فیلمی را نشان داد که در آن نظامیان صهیونیست یک زن فلسطینی را بازداشت کرده و در حالی که دست و چشمان وی بسته است در اطراف وی آواز می خوانند.

همچنین یک نظامی زن اسرائیلی تصاویر تحقیر اسرای فلسطینی در مرکز نظامی اشدود را با عنوان "ارتش، بهترین دوران زندگی من" بر روی فیس بوک قرار داده بود.
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com