كاربران پايگاه خبری الجزيره قطر در واكنش به خبر اسلام آوردن خواهر زن نخست وزير اسبق انگليس، تاكيد كردند كه بر خلاف‌ اسلام‌ستيزی غرب، اين دين در همان جا منتشر می‌شود و گسترش ميیيابد....
 
 
 
 
 به گزارش فارس، روزنامه انگلیسی "دیلی‌میل " روز گذشته خبر داد كه "لورن بوث "، 43 ساله، خواهرزن "تونی بلر " گوینده رادیو و تلویزیون، 6 هفته پیش پس از سفر به حرم مقدس "فاطمه معصومه " (س) در شهر مقدس قم در ایران به دین اسلام گروید.
این خبر در رسانه‌های مختلف بازتاب یافت.
پایگاه خبری شبكه تلویزیونی الجزیره قطر نیز این خبر را منتشر كرد و واكنش مخاطبان خود را در این خصوص بر روی خروجی قرار داد و اعلام كرد كه وی پس از سفر به ایران مسلمان شده است.

* كاربری با نام مستعار‌ "شهروند عادی " در این خصوص با تبریك اسلام آوردن "لورن بوث "، 43 ساله، گوینده رادیو و تلویزیون و خواهرزن "تونی بلر " نخست وزیر اسبق انگلیس تاكید كرد كه غربی‌ها با اسلام ستیز می‌كنند، ولی اسلام به اذن خدا در خانه خودشان [و كشور خودشان] گسترش می‌یابد.
این كاربر افزود: به یاری خدا، نور اسلام در همه جا منتشر می‌شود و خدا هر كه را دوست بدارد هدایت می‌كند.

* در ادامه بسیاری از كاربران با تایید نظر "شهروند عادی " آن را در محل درج نظر خود كپی و درج كردند و تاكید كردند این نظر بیانگر حقیقت امروز دنیای غرب است.

* «لطف سرحان مفتاح» از یمن، این اتفاق را تبریك گفت و اعلام كرد كه «ان‌شاءالله این خانم دین اسلام را در دنیای غرب یاری كند... مرگ بر تجاوزگران اسرائیلی غاصب».

* «بلال حصری» كاربر دیگری با اعلام اینكه اسلام روز به روز قدرتمندتر و قوی‌تر خواهد شد اعلام كرد كه خدا هر كه را بخواهد هدایت می‌كند.

* كاربری با نام مستعار "حصان العرب " از تونس این رویداد را تبریك گفت و اعلام كرد كه هر كسی كه وارد اسلامی می‌شود، پیروزی جدیدی است برای اسلام و مسلمانان در مقابل كفر [غربی‌ها].

* فردی بی‌نام از سومالی تاكید كرد كه اسلام در جهان روز به روز در حال انتشار و گستردگی است و خداوند اهل اسلام را بیش از پیش خواهد كرد.

* خانمی با نام "فاطمه " از الجزائر با تبریك اسلام آوردن این زن انگلیسی ابراز امیدواری كرد كه زندگی وی در انگلیس كه مملو از نژادپرستی است دچار مشكل نشود.

* فردی با نام مستعار "امپراتور " تصریح كرد كه خداوند هر كه را بخواهد هدایت می‌كند.

* فردی فلسطینی با نام مستعار "فرزند فلسطین " با اعلام تذكری به پایگاه خبری الجزیره قطر از مسئولان آن خواست از آنجا كه وی مسلمان شده است و حجاب خود را رعایت می‌كند، تصویری محجبه از این زن انگلیسی را در خبر خود به نمایش بگذارند.

* "فارس " از مصر اعلام كرد كه این رویداد وی را به یاد داستان قرآنی "آسیه و فرعون " انداخته است. زیرا آسیه در خانه كسی كه مقابل خدا ایستاد و رفتاری مستكبرانه از خود نشان داد، دلش به نور ایمان روشن شد و اكنون یكی از نزدیكان تونی بلر مسلمان شده است؛ كسی كه علیه اسلام [به همراه رئیس جمهوری سابق آمریكا] جنگی خونین به راه انداخت و همانطور كه عاقبت فرعون هلاكت بود، عاقبت امثال تونی بلر نیز هلاكت خواهد بود.
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com