عضو كميسيون فرهنگي مجلس با اشاره به جلسه اين كميسيون با رئيس سازمان صدا و سيما گفت: برنامه "ديروز امروز فردا " و برنامه‌هاي مشابه آن كه در جامعه بصيرت‌افزا هستند، مجددا پخش شده و تعداد آنها بيشتر مي‌شود...
 
 
 
 به گزارش فارس حجت‌الاسلام حمید رسایی با اعلام خبر پخش مجدد برنامه "دیروز،‌امروز فردا " اظهار داشت: رئیس سازمان صدا و سیما تاكنون 2 جلسه به كمیسیون فرهنگی دعوت شده وتمام بحث كمیسیون فرهنگی به موضوع صدا و سیما اختصاص داده شد.

وی با اشاره به اینكه در این جلسه موضوعات مختلفی مطرح شد تصریح كرد: همه نمایندگان كمیسیون فرهنگی نسبت به موضع‌گیری صدا و سیما در خصوص برنامه "دیروز،‌ امروز، فردا " سؤال داشتند به ویژه بعد از مصاحبه آقای دارابی این سؤالات بیشتر شد چرا كه توجیه وی برای تعطیلی این برنامه به هیچ وجه قابل قبول نبود.

این نماینده اصولگرای مجلس بر همین اساس این موضوع را دلیلی دانست تا مطالبه بیشتری از صدا و سیما شود و متذكر شد: وعده صدا و سیما این بود كه برنامه "دیروز،‌امروز فردا " و برنامه‌های مشابه آن در جامعه بصیرت افزا هستند و مجددا پخش شده و تعداد آنها هم بیشتر می‌شود تا جایی كه بتوان با مسلح كردن ذهن ملت در برابر فتنه‌ها تاثیرگذار بوده و با آنها مقابله كنیم.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com