احمدی‌نژاد در پی درخواست یکی از شهروندان تهرانی، تولد دختر وی را به صورت کتبی تبریک گفت...
 
 
 
 به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان به همراه اعضای هیئت دولت و برخی از معاونین خود، صبح امروز با مردم مناطق یک، دو و سه تهران در محل اردوگاه شهید باهنر به صورت چهره به چهره دیدار و در خصوص مسایل مختلف با آنها گفتگو کرد و نهایتا برای رفع مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کرد.

در این دیدارها همچنین برخی از مراجعه کنندگان و نخبگان طرح‌های پیشنهاداتی خود را برای عمران و آبادانی این مناطق و کشور به رئیس‌جمهور، معاونین و و وزرا ارائه کردند.

بر اساس این گزارش، یکی از مراجعه کنندگان پس از مراجعه به رئیس‌جمهور در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه دیدار آقای احمدی‌نژاد برای بنده یک رویا بود، گفت: رئیس جمهور کشورمان که تاثیراتی زیادی بر مسایل بین‌المللی دارد، خیلی ساده و صمیمانه با بنده برخورد کرد.

وی به نحوه تعیین وقت جهت ملاقات با رئیس جمهور اشاره و خاطرنشان کرد: دوره‌های قبل از ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد، حتی اجازه نزدیک شدن به رئیس جمهور را نمی‌دادند ولی امروز ما توانستیم به راحتی با رییس‌جمهور دیدار و گفتگو کنیم.

این مراجعه کننده همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم، گفت: بنده چنین ذهنیتی داشتم که همه رؤسای جمهور مثل هم هستند و فرقی با هم نمی‌کنند به همین خاطر در انتخابات نیز شرکت نکردم ولی با دیدن آقای احمدی‌نژاد متوجه شدم که ایشان یک گوهر در خدمت مردم هستند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه چند روز دیگر تولد دخترم است از آقای رئیس جمهور درخواست کردم که یک نصیحت و توصیه‌ای را به دخترم داشته باشند که ایشان در یک برگه‌ای خطاب به دخترم نوشتند «بسمه تعالی. سوگند خانم امیدوارم با ایمان و تلاش در تمام زندگی موفق و سربلند باشی. خدا یار و نگهدار شما باشد».

یکی دیگر از مراجعه کنندگان به رئیس جمهور که خانم میانسالی بود با ابراز خوشحالی از دیدار با احمدی نژاد، تصریح کرد:‌ مشکل ما این بود که دستور رئیس جمهور که قبلا در جواب نامه به ما ارسال شده بود از سوی سازمان مربوطه پیگیری نشد از همین رو رئیس جمهور طی یک تماس تلفنی مقابل چشمان ما این موضوع را پیگیری کرد و برای رفع این مشکل دستورات لازم را صادر کرد.

این شهروند تهرانی با بیان اینکه با تلاش همه مسئولین کشور، دیگر مشکلی نخواهد ماند از عدم پیگیری نامه‌های مردمی که دستورات لازم جهت رفع مشکلات مردم در آن صادر می‌شود، انتقاد کرد.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com