سارا پیلین، کاندیدای پیشین معاونت ریاست جمهوری ایالات متحده، با ارسال پیامک‌های مختلف بر روی شبکه اجتماعی توئیتر به...
 
  
 
  سارا پیلین، کاندیدای پیشین معاونت ریاست جمهوری ایالات متحده، با ارسال پیامک‌های مختلف بر روی شبکه اجتماعی توئیتر به ارسال پیام توئیتری از سوی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا برای محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور ایران، اعتراض کرد.
به گزارش جهان و به نقل از رادیو فردا فیلیپ کرولی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، روز پنج‌شنبه پس از این که از سوی خبرنگاران در جریان روز تولد ۵۴ سالگی محمود احمدی‌نژاد قرار گرفت توئیتری به این مضمون خطاب به رئیس جمهور ایران فرستاد:

«رئیس جمهور احمدی‌نژاد، تولدتان مبارک. این تولد را با فرستادن جاش فتال و شین باوئر به خانه، جشن بگیرید. عجب هدیه‌ای خواهد بود این.»

در ادامه این پیام توئیتری آمده ‌است: «۵۴ سالگی شما پر از فرصت‌های از دست‌رفته‌ است. امیدوارم در ۵۵ سالگی‌تان درهای ایران را به روی روابطی متفاوت با جهان باز کنید.»

سارا پیلین که برپایه گمانه‌زنی‌های رسانه‌های آمریکایی احتمالا در پی نامزد شدن برای انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکاست در واکنش به این پیام فیلیپ کرولی، در پیام توئیتری خود با خاطرنشان کردن فراخوان‌های گذشته محمود احمدی‌نژاد برای نابودی اسرائیل نوشت: «دولت ایالات متحده برای احمدی‌نژاد تبریک تولد می‌فرستد. سیاست خارجه حیرت‌آوری است؛ دشمنان را نوازش و تعظیم و تکریم می‌کنند و به هم‌پیمان‌ها کم‌محلی می‌کنند. مسلک اوباما بی‌معنی است.»
 
 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jahannews.com