عضو کمیته پیگیری حوادث پس از انتخابات درباره چگونگی با خبر شدن از حادثه کوی دانشگاه در سال قبل گفت: یکی از شاگردان دکترای.....
 
 
 

عضو کمیته پیگیری حوادث پس از انتخابات درباره چگونگی با خبر شدن از حادثه کوی دانشگاه در سال قبل گفت: یکی از شاگردان دکترای دکتر نادارن موضوع را به وی اطلاع داده بود و ایشان هم با من تماس گرفت.


به گزارش خبرآنلاین، کاظم جلالی درباره تشکیل این کمیته، افزود: به یاد دارم که دوشنبه 25 خرداد دانشگاه بودم، حدود ساعت 10 صبح بود که آقای دکتر نادران به من زنگ زد و گفت که «خبر داری کوی دانشگاه چه اتفاقی افتاده است. گفتم نه!» ایشان به من گفت «هر جا هستی بیا کوی دانشگاه.» من هم از همان جا به سمت کوی دانشگاه رفتم. آنجا آقای نادران، بنده، آقای زاکانی بودیم و بعد آقای سروری اضافه شد و نهایتا آقای ابوترابی آمد.

وی ادامه داد:جایی هم که ما رفته بودیم، اتاق بچه های متدین بود حتی ما در نماز ظهروعصرآنها شرکت کردیم. بعد بنده از همان جا، با رئیس مجلس تماس گرفتم و وضعیت را تشریح کردم. ایشان حرفهای ما را شنید و تا آنجایی که خبر دارم به مراجع مسئول کشور منتقل کردند.

جلالی با اشاره به اینکه نمایندگان قصد داشتند از کوی به سمت دفتر رئیس مجلس بروند، گفت:البته بچه های کوی اجازه نمی دادند ما بیرون برویم چون احساس ناامنی می کردند.

وی با اشاره به مذاکرات نمایندگان در دفتر رئیس مجلس،گفت: در دفتر آقای دکترلاریجانی، یکی از دوستان پیشنهاد داد که جمعی از نمایندگان این موضوع را پیگیری کنند. همان جا، آقای لاریجانی به همان گروه ماموریت پیگیری حادثه کوی رادادند. البته آقای دکتر کاتوزیان و عباسپور را به آن جمع اضافه کردند و مسئولیت کار را هم به عهده آقای ابوترابی گذاشتند. در همان روز به آقای ابوترابی حکم دادند و اسامی ما را هم درآن ذکر کردند. همان روزآقای زاکانی با آقای مرتضوی درباره دانشجویانی که دستگیر شده بودند،صحبت کردند و تا آخر شب همه دانشجویان به جز 4 تا 5 نفر که داری سوابق خاصی بودند، توسط همان کمیته ویژه و پیگیری هایی که انجام شد، آزاد شدند.

 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir