به گفته الهيان همكاری برخی سفارتخانه‌ها با فتنه‌گران برای ايجاد ناآرامی و تخريب افكار عمومی نسبت به قانون هدفمند كردن يارانه‌ها شناسايی شده است....
 
عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: برخی سفارتخانه‌هایی كه برای ایجاد ناآرامی و تخریب افكار عمومی نسبت به قانون هدفمند كردن یارانه‌ها با فتنه‌گران همكاری داشتند، شناسایی شده‌اند.

زهره الهیان در گفت‌وگو با فارس اظهارداشت: پیرو برنامه‌ریزی صورت گرفته از جانب جریان فتنه در ماه‌های بعد از انتخابات، آغاز ایجاد مجدد اختلالات خود را با توجه به اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌ها در بحث اقتصادی می‌بینند.

وی افزود: در عرصه اقتصادی جریان‌های جدی و گسترده‌ای در شرف شكل گرفتن بود كه توسط وزارت اطلاعات كشف و شناسایی شد.

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق اطلاعات موجود در جلساتی كه عناصر فتنه شكل می‌دهند، ایجاد ناآرامی در افكار عمومی نسبت به اجرای قانون هدفمند كردن یارانه را در دستور كار خود قرار داده‌اند.

به گفته الهیان همكاری برخی سفارتخانه‌ها با فتنه‌گران برای ایجاد ناآرامی و تخریب افكار عمومی نسبت به قانون هدفمند كردن یارانه‌ها شناسایی شده است.

وی در ادامه تصریح كرد: به طور حتم فتنه‌گران با توجه به اینكه دیگر از حمایت‌های مردمی برخوردار نیستند، به سمت فضایی كه توانایی اعمال نفوذ برای ایجاد ناآرامی وجود دارد، حركت می‌كنند؛ بنابراین قانون هدفمند كردن یارانه‌ها بهترین فضا برای كسب خواسته‌های فتنه‌گران است.

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس بیان كرد: اجرای این قانون شكوفایی و پیشرفت اقتصادی را در پی خواهد داشت كه این موضوع برای مخالفان خوشایند نخواهد بود. 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com