رئيس مجمع نمايندگان روحانی مجلس از نمايش تئاتر «هدا گابلر» انتقاد كرد و گفت: نمايندگان مشغول جمع‌آوری امضا برای قرائت يك تذكر خطاب به وزير ارشاد در رابطه با اين تئاتر هستند...


 
 

به گزار فارس حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر نماینده مردم اصفهان و رئیس مجمع نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز یكشنبه با حضور در جمع خبرنگاران طی سخنانی ضمن اعتراض به نمایش تئاتر هدا گابلر گفت: نمایندگان در حال جمع‌آوری امضاء برای تذكر به وزیر ارشاد هستند، ما ابتدا تذكر می‌دهیم كه این تذكر در جلسه بعدی خطاب به وزیر قرائت خواهد شد.

وی افزود: اگر پاسخ مناسب و قانع‌كننده از سوی وزیر ارشاد دریافت نكنیم به مرحله سؤال و استیضاح وزیر می‌رسیم.

رئیس مجمع نمایندگان روحانی مجلس تصریح كرد: گرفتاری مردم نان و آب است نه عیاشی و بوالهوسی، مردم تفریح سالم نیاز دارند لذا می‌توان تفریحاتی همچون تئاتر و كوهنوردی را سالم‌سازی كرد.

رهبر اضافه كرد: با وضع موجود ما به سمت برخورد جدی با مسئولان فرهنگی كشور می‌رویم. "آیا بر نمایش تئاتر هدا گابلر نظارتی وجود داشت و اگر نظارت وجود داشته چرا چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. "

وی خاطرنشان كرد: در نمایشگاه‌هایی كه در مصلی تهران برگزار می‌شود معمولا افرادی با ظاهری بی‌بند و بار در حالیكه بالای سرشان آیات قرآن است وارد نمایشگاه می‌شوند؛ در مسائل فتنه سال گذشته در حالیكه ذهن‌ها متوجه مسئله فتنه شده بود جلوی گشت نیروی انتظامی گرفته شد و در حال حاضر هم وزرای ارشاد در كشور هیچ كدام پاسخگو نیستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در ادامه اظهار داشت: ما به عنوان نمایندگانی كه نان اسلام را خورده‌ایم مسئول دفاع از اسلام هستیم.
رهبر در پایان اظهار داشت: البته از طرفی اجرای قانون هدفمند كردن یارانه، ایجاد اشتغال و اقدامات مثبت دیگر انجام می‌شود و از طرف دیگر اظهارات رئیس دفتر رئیس جمهور را داریم كه هر روز دسته‌گلی به آب می‌دهد و مثل بت هم پرستیده می‌شود. 

 

 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com