وی افزود عامل انتحاری خود را در میان متقاضیان استخدام در این محل منفجر کرد. وی گفت این حمله موجب بروز هر ج و مرج شد و ساکنین منطقه را شوکه کرد چراکه تکه های بدن افراد در هر جایی دیده می شد....


خبرنگار شبکه سی ان ان به نقل از وزیر کشور عراق گفت در حمله انفجاری امروز در شهر تکریت دست کم شصت نفر کشته و بیش از یکصد و پنجاه نفر زخمی شده اند. به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان ،جومانا کارادشه خبرنگار شبکه در گزارشی از بغداد گفت در زمان این حمله بیش از سیصد نفر متقاضی استخدام در نیروی پلیس عراق در مقابل مرکز استخدام پلیس در تکریت در صف ایستاده بودند .

وی افزود عامل انتحاری خود را در میان متقاضیان استخدام در این محل منفجر کرد. وی گفت این حمله موجب بروز هر ج و مرج شد و ساکنین منطقه را شوکه کرد چراکه تکه های بدن افراد در هر جایی دیده می شد.

خبرنگار شبکه افزود زخمی های این حادثه بلافاصله به بیمارستان عمومی شهر تکریت منتقل شدند اما به علت کمبود جا و امکانات شماری از زخمی ها به بیمارستان های شهرهای نزدیک انتقال یافتند. خبرنگار شبکه افزود حمله انتحاری امروز در تکریت مرگبار ترین حمله در چند ماه اخیر در عراق محسوب می شود هر چند میزان خشونت ها بطور مقایسه ای در عراق کاهش یافته است. خبرنگار شبکه افزود هر چند مراکز استخدام برای نیروهای پلیس در عراق همواره از اهداف اصلی برای گروههایی مانند القاعده بوده است اما این حملات باعث نشده که از شمار متقاضیان کاسته شود که علت میزان زیاد بیکاری در عراق است .از سوی دیگر دولت عراق و دستگاه های امنیتی از استخدام کنندگان اصلی در عراق محسوب می شوند و جوانان عراقی گزینه های دیگری ندارند.
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir