يكي از نمايندگان پارلمان انگليس بر لزوم قطع همكاري‌هاي تسليحاتي با رژيم صهيونيستي تاكيد كرد كه " وقت آن رسيده كه معاهده همكاري تجاري بين اتحاديه اروپا و اسرائيل لغو شود "....
 
    یكی از نمایندگان پارلمان انگلیس بر لزوم قطع همكاری‌های تسلیحاتی با رژیم صهیونیستی تاكید كرد كه " وقت آن رسیده كه معاهده همكاری تجاری بین اتحادیه اروپا و اسرائیل لغو شود ".

به گزارش مانیتورینگ فارس، ‌تلویزیون الجزیره قطر در گزارشی به برگزاری كنفرانس سالانه "مركز بازگشت آوارگان فلسطینی " در لندن پرداخت و با بیان اینكه موضوعاتی چون تداوم اشغالگری، مهاجرت دادن شهروندان فلسطینی از وطن خود و مصادره روز افزون سرزمین‌های فلسطینی توسط صهیونیست‌‌ها این نشست را تحت تاثیر قرار داده،‌ افزود: در این نشستی كه با حضور شماری از دیپلمات‌ها، سیاسیون و دانشگاهیان برگزار شد؛ فیلم‌هایی درباره موضوع "نكبت " پخش شده و نمایشگاه‌های جانبی عكس درباره اسیران دربند سلول‌های صهیونیستی برگزار شد.

"ماجد الزیر " رئیس مركز بازگشت آوارگان فلسطینی با تاكید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد شهیدان آرمان فلسطین گفت: اروپایی‌ها سالانه ۱۰روز را به یادآوری آنچه "هولوكاست " می‌نامند اختصاص می‌دهند و برگزاری كنفرانس سالانه این مركز نیز در راستای گرامیداشت شهدای ماست كه سزاوار یادآوری و زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌شان هستند.

این گزارش حاكی است كه حاضران و سخنوران این نشست با تاكید بر لزوم بازگشت آوارگان فلسطینی به وطن خود، ‌افزایش فشارهای بین‌المللی بر رژیم صهیونیستی به منظور تن دادن به این خواسته فلسطینیان را خواستار شدند.

در همین راستا "جیرمی كورین " نماینده پارلمان انگلیس طی سخنانی كوتاه تحریم رژیم صهیونیستی را خواستار شد و افزود: وقت آن رسیده كه تحریم‌ها از یك طرف بر اسرائیل اعمال و از طرف دیگر معاهده همكاری تجاری بین اتحادیه اروپا و اسرائیل لغو شود.

وی با اشاره به هتك حقوق بشر توسط صهیونیست‌ها بر لزوم قطع روابط تجاری برخی كشورها در خصوص تعاملات تسلیحات نظامی با رژیم صهیونیستی تاكید كرد.
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com