يك هفته‌نامه انگليسی فاش كرد رهبر مجلس اعيان انگليس كه دوست نزديك نخست وزير اين كشور است متهم به داشتن رابطه نامشروع با زنی است كه از وی برای حضانت فرزندش كمك خواسته بود....


 
یك هفته‌نامه انگلیسی فاش كرد رهبر مجلس اعیان انگلیس كه دوست نزدیك نخست وزیر این كشور است متهم به داشتن رابطه نامشروع با زنی است كه از وی برای حضانت فرزندش كمك خواسته بود.

به گزارش هفته نامه ساندی تلگراف، اعلام شده است كه "لرد استراثكلاید " رهبر مجلس اعیان انگلیس با "بیرگیت كانینگهام " به دفعات رابطه جنسی داشته است.

كاننینگهام مادر مجردی است كه از رهبر مجلس اعیان انگلیس برای حفظ حضانت فرزندش در مقابل "آژانس حمایت از كودكان " درخواست كمك كرده بود.

ساندی تلگراف نوشت: لرد استراثكلاید 50 ساله دوست نزدیك دیوید كامرون نخست وزیر انگلیس است كه 20 سال از ازدواجش می‌گذرد و سه دختر دارد.

بر اساس این گزارش، آخرین رابطه نامشروع این مقام بلندپایه با كانینگهام 10 روز پیش در ازای 40 دلار صورت گرفت.

گفته می‌شود لرد استراثكلاید از با ثبات ترین افراد در وستمینستر و حزب محافظه كار محسوب می‌شود كه اغلب در جمع با افتخار درباره همسر و فرزندانش صحبت می‌كرده است.

انتظار می‌رود اظهارات خانم كانینگهام مبنی بر داشتن رابطه با رهبر مجلس عوام بحران جدیدی را برای محافظه كاران به وجود آورد چرا كه اوایل هفته نیز اندی كولسون مشاور ارشد رسانه‌ای كامرون نیز به دلیل رسوایی استراق سمع مجبور به استعفا شد.
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:fararu.com