مرد شماره دو شبکه تروریستی القاعده، شاخه جزیره العرب که شامل عربستان‌سعودی و یمن می‌شود، در جدیدترین پیام صوتی خود....
 
 

 

مرد شماره دو شبکه تروریستی القاعده، شاخه جزیره العرب که شامل عربستان‌سعودی و یمن می‌شود، در جدیدترین پیام صوتی خود که در سایت‌های وابسته به القاعده منتشر شد، شیعیان جهان را مورد حمله قرار داده است.

"سعید الشهری" معروف به "ابو سفیان الازدی" که حدود شش سال در زندان گوانتانامو بازداشت بود، در این پیام با "رافضی" نامیدن شیعیان، آنان را به ائتلاف با غربی‌های مسیحی علیه اهل سنت جهان عرب متهم کرده است.

مرد شماره دو شبکه تروریستی القاعده در این پیام خود که در دقایقی کوتاه بیان شد، گفت: ائتلاف جدید "نصرانی - رافضی" تشکیل شده تا علیه اهل سنت جهان عرب فعالیت کند. در این ائتلاف ایران و آمریکا ائتلافی جدید علیه اعراب که سنی مذهب هستند، ایجاد کرده‌اند. وی افزود: برخورد میان "منوچهر متکی" وزیر سابق امور خارجه ایران) با "هیلاری کلینتون" وزیر امور خارجه آمریکا، در همین راستا انجام شد و همه حاضرین شاهد مراحل اولیه تشکیل ائتلاف "نصرانی - رافضی" بودند.

"سعید الشهری" که چند وقت پیش از عربستان سعودی فرار کرد و به نیروهای شبکه تروریستی القاعده در یمن پیوست، در ادامه افزود: این روزها شاهد به ثمرنشستن تشکیل این ائتلاف "نصرانی - رافضی" در کشورهای مختلف جهان عرب هستیم.

وی در ادامه در ادعایی مضحک گفت: "تجمع هزاران تن از شیعیان در ایام عاشورا در میدان‌های اصلی شهر بیروت نیز از دیگر نتایج این ائتلاف بوده است از همین‌رو بر ما واجب است که به کمک برادران اهل سنت خود در نقاط مختلف جهان بشتابیم."

برخلاف ادعای سعید الشهری، آقای متکی به هیلاری کلینتون بی‌اعتنائی کرد. این قبیل ادعاهای دروغ و تحلیل‌های بچگانه نشان می‌دهند دست رهبران القاعده برای ضدیت با ایران خالی است و برای فریب‌دادن پیروان خود به مطالب بی‌اساس متوسل می‌شوند.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir