جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره‌ مباحث اخیر بین دولت و مجلس با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که از سران قوای سه گانه کشور این انتظار است که اگر اختلافی هم در برخی از سلایق دارند از رسانه‌ای کردن آن خودداری نمایند....
 
 

به گزارش ایسنا متن این بیانیه به شرح زیر است:

با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و آرزوی علو درجات برای امام راحل رضوان‌الله تعالی علیه و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری مدظله العالی، خداوند قادر متعال را شاکریم که آغاز سی و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی با بروز تحولات مبارکی در برخی از کشورهای اسلامی قرین شده است و مردم مسلمان تونس و مصر و برخی دیگر کشورهای اسلامی با ابراز مخالفت جدی با حکومت‌های جائر غیر اسلامی کشورهایشان و با شعارهای اصیل اسلامی پا در میدان تغییر این حکومت‌ها نهاده‌اند.

پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بدون شک با سه رمز کلیدی کلمه توحید، توحید کلمه و رهبری تحقق یافت و ما معتقدیم عوامل مهم محدثه انقلاب اسلامی، عوامل مبقیه آن نیز خواهند بود. اطلاع کامل داریم که مقام معظم رهبری مدظله العالی تاکید فراوانی بر حفظ وحدت آحاد مردم به خصوص مسئولان کشور دارند و هرگونه تفرقه را موجب وارد شدن آسیب جدی به روند پیشرفت انقلاب اسلامی می‌دانند و به خصوص از سران قوای کشور انتظار دارند که در راستای حفظ این وحدت، طوری عمل نمایند که الگوی کاملی برای آحاد مردم باشند. انتظار مقام معظم رهبری و مردم به خصوص از سران قوای سه گانه کشور این است که اگر اختلافی هم در برخی از سلایق دارند از رسانه‌ای کردن آن خودداری نمایند و به جای ایجاد جنجال‌های رسانه‌ای مسائل‌شان را در جلسات تخصصی، کارشناسی و خصوصی حل و فصل نمایند و به سهم خود در تعمیق و توسعه آرامش در کشور تمهیدات لازم را بیاندیشند و اجازه هیچ گونه سوء استفاده را به هیچ یک از دشمنان انقلاب اسلامی ندهند. آقایان کاملا مستحضر هستند که هر سخن یا قلمی که از آن بوی تفرق استشمام شود جز شادی دشمن و آزردگی مردم چیزی به بار نخواهد آورد.

اخیرا جناب آقای رئیس جمهوری محترم در نامه‌ای خطاب به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، روسای قوه مقننه، قضاییه و مجمع تشخیص مصلحت نظام را به محدود کردن اختیارات دولت متهم کرده‌اند. به نظر می‌رسد اصل این تصور زیان‌بار است چه رسد به اعلام علنی آن.

جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن احترام به ایشان و سایر سران قوا، این نوع اقدامات را با سیاست راهبردی حفظ وحدت بین قوای کشور در تناقض می‌بیند. ما قصد ورود به ماهیت موضوع را نداریم اما آنچه که به نظر ما خلاف مصالح کشور است، رسانه‌ای کردن این قبیل مطالبی است که حل و فصل آنها در ارتباط نزدیک بین مسئولین کشور میسور است، لذا مصرانه از سران قوای مجریه، مقننه و قضاییه تقاضا داریم به این خواست اساسی مقام معظم رهبری و مردم بیش از پیش توجه بفرمایند تا علاوه بر اینکه الگویی برای آحاد مردم باشند از وارد شدن هرگونه آسیبی به وحدت نیروهای انقلاب جلوگیری به عمل آورند. 

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir