در میان سانسور شدید خبری، رسانه های غربی از اعزام نیروهای آمریکایی به مصر خبر می دهند.....
 
 
به گزارش «تابناک»، شبکه خبری «سی ان ان» ساعاتی قبل، از اعزام یک واحد نیروهای مسلح آمریکایی سر تا پا مسلح به مصر خبر داد که ظاهرا دلیل آن بیم دولت آمریکا از وقوع حادثه ای مشابه با تسخیر سفارت خود در تهران بوده است.

بنابر این گزارش، «باربارا استار» خبرنگار مستقر «سی ان ان» در وزارت دفاع آمریکا برای توجیه این اعزام نیرو گفت: آمریکا بیش از هر ساختمانی در کشورهای خارج از خاک ایالات متحده برای سفارت خانه ها اهمیت قایل است و این نیروها نیز برای حفظ امنیت کارکنان سفارت به مصر اعزام شده اند ضمن اینکه این نیروها برای عدم دخالت در هرگونه ناآرامی یا واکنش به تشنج ها آموزش لازم را دیده و توجیه کامل شده اند.

این در حالی است که از آغاز ناآرامی های مصر تاکنون بیش از 500 خانواده آمریکایی از مصر خارج شده و قرار است 500 خانواده دیگر نیز در ساعات آینده از قاهره خارج شوند.

گفتنی است نخست وزیر رژیم صهیونیستی که کمتر درباره حوادث مصر لب به سخن گشوده امروز نگرانی خود را از اوضاع مصر اینگونه اعلام کرد: من نگران واقعی هستم و این ترس حقیقی را پنهان نمی کنم که اسلامگرایان اگر در مصر پیروز شوند اسرائیل در حلقه ناامنی قرار می گیرد. وی از اینکه اخوان المسلمین خواهان عدم دخالت در امور سیاسی در شرایط کنونی هستند اظهار رضایت کرد!
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:tabnak.ir