صدراعظم آلمان در يك كنفرانس خبری مشترك با نخست‌وزير رژيم صهيونيستی در ادامه پروژه ايران هراسی مدعی شد كه "برنامه هسته‌يی ايران تهديدی برای اسرائيل و كل جهان است"...
 
 
صدراعظم آلمان در یك كنفرانس خبری مشترك با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه پروژه ایران هراسی مدعی شد كه "برنامه هسته‌یی ایران تهدیدی برای اسرائیل و كل جهان است".

به گزارش ایسنا، آنگلا مركل، صدراعظم آلمان روز دوشنبه در كنفرانس خبری مشترك با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علاوه بر آن گفت كه چند ماه بعدی برای روند صلح بین این رژیم و فلسطینی‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار خواهد بود.

به گزارش روزنامه یدیعوت آحارونوت، مركل افزود كه رژیم صهیونیستی و آلمان روابطی ویژه دارند و آلمان به امنیت این رژیم متعهد است.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود كه مقامات كشورمان بارها بر صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌یی تاكید كرده‌اند و علاوه بر آن آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌یی به عنوان تنها نهاد بین‌المللی صالح در این زمینه در گزارش‌های متعدد خود بر عدم انحراف برنامه هسته‌یی ایران اذعان كرده است.

همچنین رژیم صهیونیستی به عنوان تنها دارنده تسلیحات هسته‌یی در خاورمیانه تاكنون از امضای معاهده منع گسترش تسلیحات هسته‌یی (ان پی تی) خودداری كرده است اما با این حال هیج‌گاه مورد سوال از سوی آمریكا و متحدان غربی‌اش قرار نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری رویتر نتانیاهو نیز در این كنفرانس خبری از آنچه تشبیه سرنوشت مصر به جمهوری اسلامی ایران خواند، ابراز نگرانی كرد.

نتانیاهو مدعی شد: نگرانی ما این است كه وضعیت فعلی مصر به برقراری یك دولت اسلامی منجر شود.
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir