زنی که خود را همسر پنهانی پادشاه سابق عربستان معرفی کرده، با طرح شکایتی خواستار پرداخت جریمه از سوی خاندان آل سعود شده است...
 
  به گزارش گروه بین الملل دی نا و به نقل از ایندیپندنت، «جنان حرب» خود را همسر پنهانی «ملک فهد بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سابق عربستان سعودی معرفی کرده، با شکایت از وی در دادگاه عالی انگلیس، ادعا کرده که چندین سال است که ملک فهد به وی نفقه نداده و از همین رو خواستار پرداخت جریمه 12 میلیون پوندی توسط خاندان آل سعود شده است.
 

این زن در ادامه افزوده است: بیش از شش سال از دریافت نفقه محروم بوده ام و از همین رو حق نفقه ام که 3 میلیون پوند است با در نظر گرفتن خسارت و دیرکرد، در حدود 12 میلیون پوند شده که قصددارم آنرا از خاندان آل سعود دریافت کنم.

در پی شکایت این زن مدعی، روزنامه «ایندیپندنت» بررسی هایی را انجام داده و در گزارشی نوشته است: خانم «جنان حرب» 62 ساله یک شهروند انگلیسی فلسطینی تبار است. پادشاه سابق سعودی درماه مارس 1968 به طور محرمانه با وی ازدواج کرد. مراسم ازدواج آنان به صورت جشنی کوچک و مخفیانه در یکی از کاخ های «ملک فهد» در عربستان برگزار شد.

جنان حرب در ادامه ادعای خود، گفته است: به درخواست تعدادی از شاهزادگان آل سعود در سال 1970 از عربستان سعودی اخراج شدم و به همین خاطر به لندن بازگشتم و با پولی که از دوستانم قرض می کردم، زندگی خود را می گذراندم. مقداری پول نیز به عنوان قرض و به صورت وام از بانک های انگلیسی گرفتم.
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:dayna.ir