هاشمی‌رفسنجانی، رياكاری، ظاهرسازی و تملق را از آفات يك نظام مبتنی بر انديشه الهی عنوان كرد و گفت:....
 
 رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به همه گروه‌های سیاسی توصیه كرد تا با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و ابراز وفاداری به آرمان‌های آن به همگان نشان دهند كه جایگاه انقلاب اسلامی در دل‌های مردم ایران است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از اعضای شورای مركزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشكی تهران، امید همراه با آگاهی را مهمترین ویژگی نسل جوان كشور به ویژه دانشجویان عنوان كرد و گفت: نقش دانشگاهیان در تحولات جامعه و پیشرفت آن محسوس است و می‌توانند در راه اطلاع و آگاهی‌رسانی به مردم تأثیرگذار باشند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تأكید كرد: راه‌های آگاهی مردم را در دنیای امروز نمی‌توان مسدود كرد و حقیقت حتی از تپش قلب انسان‌های حق‌جو قابل شنیدن و درك است.

هاشمی‌رفسنجانی با توصیه نسل جوان كشور به حركت و فعالیت در مسیر خدا و انقلاب، تأكید كرد: نظام جمهوری اسلامی حاصل خون شهدای بسیاری است و حفاظت از آن وظیفه همه دوستداران آن می‌باشد.

وی تأكید كرد: انقلاب اسلامی خدمات بسیاری برای ایران داشته است و كسانی كه به دنبال سیاه‌نمایی سه دهه انقلاب هستند، نمی‌توانند این خدمات را مخدوش كنند.

هاشمی‌رفسنجانی، ریاكاری، ظاهرسازی و تملق را از آفات یك نظام مبتنی بر اندیشه الهی عنوان كرد و گفت: این‌گونه اعمال، انسان‌ها را از خداوند دور می‌كند و به همراه خود دروغ، غیبت، تهمت و ضایع كردن حقوق دیگران را به همراه دارد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به بیداری ملل مسلمان و خیزش مردمی در مصر، تونس و برخی دیگر كشورهای منطقه و اعتراض آن‌ها علیه حكام خود گفت: این حركت‌ها قابل تحسین است و نشان می‌دهد در همه نقاط جهان حركت تحولات به سود حاكمیت مردم در جریان است هرچند در این مسیر هزینه‌ها بسیار و تغییرات زمان‌بر باشد.

وی فاصله گرفتن حكام این كشورها از توصیه‌های دین اسلام و همچنین بی‌توجهی به حقوق اصلی مردم را از دلایل مهم شكل‌گیری اعتراضات گسترده عنوان كرد و گفت: امروز ادامه روش‌های قبلی برای بسیاری از این حكام امكان‌پذیر نیست و تغییر برای آن‌ها اجتناب‌ناپذیر شده است.

هاشمی رفسنجانی تأكید كرد: تحولات در كشورهای منطقه به ما نشان می‌دهد كه قدر انقلاب و نظام اسلامی خود را كه پایانی بر ظلم و ستم پادشاهان موروثی بود بهتر بدانیم و همواره در راه تقویت آن گام برداریم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، به همه گروه‌های سیاسی و مردم فارغ از هرگونه گرایش سیاسی توصیه كرد تا با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و ابراز وفاداری به آرمان‌های آن به همگان نشان دهند كه جایگاه انقلاب اسلامی در دل‌های مردم ایران است و هیچ كس توان آسیب‌رسانی به آن را ندارد و انقلاب را بیمه كنند.

در ابتدای این دیدار، فاضلیان دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشكی تهران و یكی دیگر از حاضرین، گزارشی از روند فعالیت‌های این انجمن و مسائل دیگر را به اطلاع رساندند.
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir