یک فعال سیاسی مصری از بی احترامی تلویزیون دولتی این کشور به جمهوری اسلامی ایران و شبکه خبری العالم عذرخواهی کرد و افزود: این رسانه ها نمایندگان مردم مصر و جوانان انقلابی میدان التحریر نیستند...
 
 
"محمد مسعد یاقوت" روز دوشنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم، ضمن تقدیر از حمایت های مردم ایران و همچنین عملکرد و فعالیت های العالم، اظهار داشت: به خاطر بی احترامی تلویزیون رسمی مصر به دولت ایران و این شبکه، از مردم ایران و مسوولان آن عذرخواهی می کنم.

تلویزیون دولتی مصر حمایت از انقلاب مردم و پوشش خبری حوادث مصر در شبکه خبری العالم را دخالت در امور داخلی مصر عنوان کرده بود.

این فعال سیاسی مصری در گفت و گو با شبکه العالم افزود: تلویزیون رسمی دولت مصر نماینده ملت نیست و حق موضع گیری به نمایندگی از طرف ما را ندارد و اظهارات نسنجیده این شبکه موضع مردم مصر نیست .

وی تاکید کرد: ملت مصر خود را با ملت ایران به عنوان حامیان انقلاب مصر، هم پیمان و همراه می داند و این احساس ارزشمند در میان برادران ایرانی مشهود است.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه با انتقاد از مذاکرات جاری میان مخالفان و مقام های مصر گفت: این افراد نماینده جوانان انقلابی نیستند ؛ بلکه مواضع شان تنها به گروه یا حزب خودشان بر می گردد و آزاد هستند خواسته های شخصی شان را مطرح کنند.

این فعال سیاسی مصری با اشاره به اینکه جوانان انقلابی مصر حق دارند نمایندگانی برای خودشان انتخاب کنند تا مواضع آنها را اعلام کنن ، اظهارداشت : افراد مذاکره کننده حق نمایندگی از ملت و انقلابیون مصر را ندارند بلکه صرفا نماینده احزاب متبوع شان هستند.

یاقوت تأکید کرد: جوانان مصر از موضع اخوان المسلمین که همچنان بر خواسته های جوانان تأکید دارد و خواسته های جوانان را به عمر سلیمان انتقال داد قدردانی می کنند. 



 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jahannews.com