در حالی كه هنوز دو روز تا ماه دسامبر و 25 روز دیگر تا جشن كریسمس - سالروز تولد عیسی مسیح (ع) - باقی است،‌ حال و هوای كریسمس همه جا را فراگرفته است. دنیای تجارت برای سود بیشتر همواره تلاش می كند تا زودتر فضای كریسمس و آغاز سال نو - اول ژانویه - را در همه جا بگستراند تا از این طریق، با فروش محصولات بیشتر، سود بیشتری را به جیب بزند. در همین راستا، در سالهای اخیر، حال و هوای سال نو حتی به كشورهای...
 
 
 
 
برف این روزها مناطق بسیاری از اروپا را در برگرفته است تا كریسمس واقعا سرد، برفی و دیدنی شود. این تصویری از بارش برف در شهر لئون در شمال غربی اسپانیا است، یعنی كشوری كه در جنوب غربی قاره اروپا قرار دارد و سواحل آفتابی اش، گردشگران بسیاری را به سوی خود می كشاند.
 
 
دانه های ريز و درشت سفيد برف، كلبه های بازار «كريسمس» را در ميدان مركزی «روئمبرگ» در فرانكفورت آلمان پوشانده است تا واقعا، به يك شب كريسمس تبديل شود.
 
 
 
یك هنرمند چینی به نام «جو دوكی» در كنار تابلویش از ون گوك ، نقاش شهیر هلندی كه آن را با استفاده از سبزیجات ساخته و در نمایشگاهی به مناسبت كریسمس در یك گالری پكن به نمایش درآورده است، عكس می گیرد.
 
 
غذاهای دريايی كه در ايام كريسمس پرطرفدار است، در يك رستوران سيار در خيابانی در هنگ كنگ چين
 
 
 
یك هنرمند آلمانی در حال اجرای نمایشی به مناسبت كریسمس در شهر برلین پایتخت آلمان.
 
 
یك اسب سوار با لباس سنتی در سالن بین المللی اسب اصیل اسپانیا كه در آن بیش از 300 پرورش دهنده اسب شركت كرده بودند، با اسبش رژه می رود. این نمایشگاه هر سال در آستانه سال نوی میلادی برگزار می شود.
 
 
 
دسته ای غاز كه فقط گردن آنها در ميانه آسمان پيدا است. آنها اميدوارند گوشت غذای مخصوص شبهای كريسمس نباشند.
 
 
 
یك پاپانوئل در روزهای پرجنب وجوش منتهی به كریسمس و آغاز سال نوی میلادی ، یك وسیله نقلیه جدید را معرفی می كند:«یك مینی ماینر قدیمی».
 
 
 
جاكارتا پایتخت اندونزی، پرجمعیت ترین كشور مسلمان دنیا، نیز تحت تاثیر تبلیغات غربی ، مراكز تجاری خود را با حال و هوای كریسمس تزیین كرده است.
 
 
كريسمس فصل فروش و رونق گرفتن بازار است و در اين ميان، شكلاتهای كاكائويی از مشتريان بسياری برخوردار است. در تصوير، تخم مرغهای شكلاتی محصول فرانسه را می بينيد.
 
 
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
 
www.seemorgh.com/news
 
منبع:جام جم آنلاين
 
ساير مطالب: 

 عكس‌‌های برگزيده خبری هفته

دیدنی های جالب روز  

دو عکس متفاوت از هیلاری کلینتون (بدون شرح)

گزارش تصويری از ده بانوی اول امريكا!

تصوير زندگی در سراسر دنيا