آخرین وضعیت پرونده حمید صفت
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: جواب آزمایش‌های پزشکی قانونی پیرامون علت فوت ناپدری «حمید صفت» تا 10 روز دیگر اعلام می‌شود.

اعلام نتیجه آزمایش‌های پزشکی قانونی درباره علت فوت ناپدری «حمید صفت» تا 10 روز آینده

مسعود قادی‌پاشا با بیان این مطلب، اظهار کرد: پس از آماده شدن نتیجه آزمایشات در خصوص علت فوت، مراتب به مراجع قضایی اعلام خواهد شد.مجید امجدی وکیل مدافع حمیدرضا امیری صفت اول شهریور ماه به ایسنا گفته بود که نظریه پزشکی قانونی پیرامون علت فوت ناپدری موکلم هنوز اعلام نشده و این موضوع زمان‌بر است.

وی با بیان اینکه تحقیقات مقدماتی در حال انجام است، گفت: موکلم فعلا در بازداشت موقت بسر می‌برد.

محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی 28 مرداد ماه از تشکیل پرونده برای «حمیدرضا صفت» خواننده رپ به اتهام قتل و انجام تحقیقات در این خصوص خبر داد.

وی با بیان اینکه این خواننده رپ روز شنبه 28 مرداد ماه به ارتکاب جنایت و قتل همسر مادرش با انگیزه حمایت از مادر خود اعتراف کرد گفت: دو سه روز پیش متهم با ناپدری خود درگیر شد و امروز (شنبه) ناپدری در بیمارستان فوت کرد و  متهم اکنون در بازداشت است.

پیش از این، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت به ایسنا اعلام کرد که این خواننده حوالی ساعت ۲۰:۱۵ شنبه -28 مرداد ماه-  در جریان بازجویی‌های تخصصی به قتل همسر مادرش اعتراف کرده و مدعی شد که قصد داشته از مادرش در برابر آزار و اذیت ناپدری حمایت کند.

حمیدرضا ۲۴ ساله در اعترافاتش به کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: برادرم از آمریکا با من تماس گرفته و گفت که ناپدری‌ام مادرم را مورد آزار و اذیت قرار داده است و من که از درگیری او با مادرم خشمگین شده بودم، به سرعت خودم را به خانه‌اش در محدوده خیابان شیخ‌بهایی رسانده و به این اقدام ناپدری‌ام اعتراض کردم.

این خواننده رپ در ادامه اعترافاتش گفت: با ناپدری‌ام درگیر شده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادم.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir