آخرین روند پرداخت «وام ضروری» به بازنشستگان کشوری
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: قرار بود این وام به ۴۰۰ هزار بازنشسته کشوری تعلق بگیرد؛ بیش از ۱۹۰ هزار نفر واجد شرایط مشخص شدند که وام را دریافت خواهند کرد. پیش بینی می‌شود ثبت نام مجدد برای ظرفیت باقی مانده در ماه پایانی سال انجام شود

«وام ضروری» به بازنشستگان کشوری

جمشید تقی زاده در جمع خبرنگاران از ثبت‌نام ۲۳۴ هزار بازنشسته کشوری برای دریافت وام ضروری خبر داد و گفت: تا کنون ۳۴ هزار نفر وام خود را دریافت کرده اند.

وی افزود: وام ضروری پنج میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد و اقساط ۳۶ ماه به بازنشستگان واجد شرایط کشوری که در سامانه بازنشستگان ثبت نام کرده باشند تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه از ابتدا تا پایان شهریورماه ۲۳۴ هزار نفر برای دریافت وام ثبت‌نام کرده بودند که بیش از ۱۹۰ هزار نفر آنها واجد شرایط دریافت وام هستند اظهار کرد: ۳۴ هزار نفر در این ماه وام خود را دریافت خواهند کرد و ۲۶ هزار نفر نیز در ماه قبل وام دریافت کرده بودند.

تقی‌زاده افزود: قرار بود این وام به ۴۰۰ هزار بازنشسته کشوری تعلق بگیرد که تاکنون بیش از ۱۹۰ هزار نفر واجد شرایط مشخص شدند که وام را دریافت خواهند کرد و پیش بینی می‌شود ثبت نام مجدد برای ظرفیت باقی مانده در ماه پایانی سال انجام شود.


بیشتر بدانید : ورشکستگی 18 صندوق از 20 صندوق بازنشستگی

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir