سخنان دختر ایزدی از جنایات داعش
در ادامه جنایت‌های گروه تروریستی داعش علیه ایزدی‌های عراق، یکی از زنان ایزدی از تجاوز پزشک داعشی به یک دختر بچه خبر داد

سخنان دختر ایزدی از جنایات داعش

 رویداد۲۴  به گزارش سومریه نیوز، لمیاء بشار، زن ایزدی رهایی یافته از چنگال داعش از جنایت‌های وحشتناک این گروه تروریستی گفته و افزود، شاهد بوده که یکی از پزشکان داعشی دختر بچه‌ای که ۹ سال بیشتر نداشت را مورد تجاوز قرار داده است.

بشار ادامه داد، نیرو‌های داعش بدترین جنایت‌ها را علیه انسانیت مرتکب می‌شوند آن‌ها مردان و جوانان را می‌کشتند و به دختران تجاوز کرده، آنهارا به اسارت گرفته و خرید و فروش می‌کردند.

این زن ایزدی با بیان اینکه خود و خواهر کوچکش توسط یکی از داعشی‌ها مورد تجاوز قرار گرفته‌اند، گفت، بار اول تلاش کردم خودکشی کنم، اما نمی‌توانستم، زیرا آن‌ها دست و پای ما را می‌بستند، داعشی‌ها برای تجاوز به دختران مواد مخدر در آب و غذایشان می‌ریختند.

وی در پایان گفت، با گذشت چهار سال از ربوده شدن مادرش، هنوز از او خبری ندارد و خواهر و پسرانش همچنان در سوریه اسیر هستند.

گروه تروریستی داعش اوت ۲۰۱۴ به شهرستان سنجار و روستا‌های غرب موصل حمله کرد و مردان، زنان و جوانان ایزدی را کشته و زنان، دختران و کودکان را به اسیری گرفته و به عنوان غنائم جنگی در بازار‌های برده فروشی که دنیا را تکان داد، به فروش گذاشت.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ghatreh.com