تکذیب ارسال پیام لبنان به اسرائیل درباره ایران
یک مقام نزدیک به ریاست‌جمهوری لبنان، هرگونه تماس یا ارسال پیام برای رژیم صهیونیستی درباره ایران را رد کرد

تکذیب ارسال پیام لبنان به اسرائیل درباره ایران

در حالی که رسانه‌های صهیونیستی از تماس مقامات ارشد لبنانی با مقامات این رژیم از طریق یک کشور سوم خبر داده بودند، اما امروز (دوشنبه) منابع مطلع در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» این مسئله را تکذیب کردند.

وبگاه «ایندیپندنت عربی» روز گذشته (یکشنبه)‌ به نقل از یک منبع صهیونیست مدعی شده بود که دولت لبنان از طریق کشور یونان پیامی به رژیم صهیونیستی فرستاده و نوشته که در صورت وقوع درگیری بین ایران و آمریکا، در این درگیری دخالت نمی‌کند.

بر اساس این گزارش ادعایی، «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان با ارسال فرستاده‌ای برای دیدار با مقامات صهیونیست در یونان، به این رژیم اطلاع داده که در بحبوحه تنش‌های میان ایران و آمریکا، جنبش مقاومت حزب‌الله فعلا قصد ندارد حملاتی را علیه رژیم اسرائیل آغاز کند اما ممکن است به حمله آمریکا به ایران واکنش نشان دهد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» عون همچنین تاکید کرده که باید برای کاهش تنش‌ها و اجتناب از وقوع درگیری، آمریکا و ایران به مذاکره و گفت‌وگو روی بیاورند.

وبگاه شبکه «المیادین» اما امروز به نقل از یک منبع در ریاست‌جمهوری لبنان ضمن تکذیب گزارش ایندیپندت، تاکید کرد هیچ دیداری بین مقامات لبنانی و صهیونیستی در قبرس، یونان یا هیچ کشور دیگری انجام نشده است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com