معرفی بهترین رستوران های معروف کرج
 اگر به دنبال پیدا کردن یک فعالیت تفریحی برای گذراندن اوقات فراغت خود در شهر کرج هستید، ما به شما رستوران‌گردی را پیشنهاد می‌دهیم. در این کلان شهر تعداد زیادی رستوران‌های معروف تاسیس شده که می‌توانید برای صرف ناهار، شام یا دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی خود آن‌ها را انتخاب کنید. این مطلب شامل اطلاعاتی در مورد معرفی بهترین رستوران های کرج است.

بهترین رستوران ‌های کرج کدامند؟


رستوران‌هایی که در اینجا آن‌ها را نام برده‌ایم، از نظر کیفیت سرویس‌دهی، غذاها و بهداشت مورد تایید مشتریان بوده‌اند:


رستوران دنیز


دنیز، نام یکی از سالن‌های غذاخوری در کرج است که با دکوراسیون خاص خود شناخته می‌شود. نکته مثبتی که در رستوران دنیز دیده می‌شود، وجود آکواریم در کف آن بوده و باعث ایجاد حس و حالی رویایی و رومانتیک در آن شده‌ است. به علاوه آلاچیق‌هایی که برای صرف غذا در فضای بیرونی آن واقع شده، امکان برگزاری مهمانی، جشن و دورهمی‌های خودمانی را به شما می‌دهند. منوی دنیز شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بوده و مکان اصلی آن در مهرشهر کرج است.


رستوران حاج عباس کرج


حاج عباس نیز در میان رستوران های کرج، معروف است. این سالن غذاخوری، یکی از قدیمی‌ترین‌ها در منطقه حصارک بوده و اغلب افراد آن را با کباب‌های معروفش می‌شناسند. استفاده از گوشت تازه و خالص در کباب‌هایی که رستوران حاج عباس کرج می‌پزد، در کنار قیمتی که برای آن‌ها در نظر گرفته، باعث شده تا هر فردی با یکبار مراجعه به آن جزء مشتریان همیشگی‌اش شود.


رستوران روما


روما نیز در معرفی بهترین رستوران های کرج جای گرفته است. این غذاخوری در منوی خود تمامی آیتم‌های ایرانی و فرنگی را جای داده و محیطی جذاب با دکوراسیونی متفاوت را ایجاد کرده ‌است. بسیاری از افرادی که به دنبال مکانی متفاوت برای صرف غذا می‌گرند، روما را انتخاب می‌کنند. پیشنهاد می‌شود غذاهای دریایی و کباب‌های این مجموعه را در هنگام مراجعه حتما امتحان کنید. رستوران روما در کرج دو شعبه دارد که یکی در عظیمیه و دیگری در گوهردشت واقع شده ‌است.
 

b76df057-d3c4-4277-b9a2-6c3f35bc83f0.jpg


رستوران چنین


برای سفارش غذا در کرج می‌توانید به رستوران چنین، مراجعه کنید. در منوی این غذاخوری، انواع غذاهای فرنگی قرار گرفته و شما می‌توانید آن‌ها را به صورت حضوری یا آنلاین سفارش دهید. با ورود به سالن این غذاخوری، فضایی با دکوراسیون مدرن را خواهید دید که در فضای آن موسیقی زنده در حال پخش است. این شرایط لذت صرف غذا را بیشتر خواهد کرد.


رستوران پارادیزو


پارادیزو را هم می‌توانیم بهترین رستوران کرج بدانیم. این مجموعه هم از منوی کافه و هم رستوران برخوردار بوده و در تهیه غذاهای خود از مواد اولیه سالم و تازه استفاده می‌کند. پارادیزو در عظیمیه کرج واقع شده و فضای داخلی آن کاملا دنج و آرام است. این رستوران هم امکان مراجعه حضوری و هم سفارش آنلاین را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.


رستوران تیروژ


یکی دیگر از رستوران‌هایی معروف در شهر کرج است، تیروژ است. در این مجموعه می‌توانید وعده صبحانه، ناهار یا شام را میل کنید و از فضای سنتی آن لذت ببرید. به جز این، امکان استفاده از پارکینگ و وای‌فای رایگان نیز از جمله خدماتی است که در این غذاخوری در اختیارتان قرار داده خواهد شد. در تیراژ موسیقی زنده پخش می‌شود و فضایی هم برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است.
 

a197fa5b-0393-45a9-8cb3-d3edf6374bdc.jpg


فست فود حس نو


حس نو در فاز یک مهرشهر کرج و در نزدیکی باغ سیب قرار گرفته است. در این مجموعه می‌توانید طعم انواع غذاهای بین‌المللی را بچشید و کیفیت و مزه متفاوتی از غذاها را تجربه کنید. پرطرفدارترین آیتم‌ها در منوی این رستوران میگو سوخاری با سس تمپوراست که توسط اغلب مشتریان قدیمی سفارش داده می‌شود. این مجموعه، فضایی مناسب برای صرف ناهار و شام در کنار خانواده و دوستان شماست.


رستوران بیزانس


بیزانس یکی از رستوران‌های گران‌قیمت در کرج است که اغلب افراد آن را به دلیل فضای بازی که برای صرف غذا در نظر گرفته، انتخاب می‌کنند. در این مجموعه غذاها قیمت بالایی دارند و البته این هزینه، در برابر کیفیتی که ارائه می‌دهد، قابل قبول است. شما می‌توانید برای برگزاری مراسم و جشن‌های خود بیزانیس را رزرو کنید. این مجموعه در عظیمیه کرج واقع شده است.


سفارش آنلاین غذا از رستوران های کرج


افراد زیادی فرصت کافی برای مراجعه به رستوران‌ها ندارند. در این مواقع سفارش آنلاین غذا بهترین کاری است که می‌توان انجام داد. اپلکیشن یا سایت اسنپ‌فود این امکان را در اختیار شما قرار داده است. تمام رستوران‌هایی که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد را می‌توانید در این پلتفرم ببینید و با ورود به صفحه مربوط به آن‌ها لیستی از غذاهایشان را مشاهده کنید.
در نهایت پس از انتخاب غذای مورد نظرتان و پرداخت مبلغ آن به صورت آنلاین، سفارش توسط رستوران دریافت شده و در سریع‌ترین زمان ممکن و کاملا گرم به دستتان خواهد رسید. اگر شما هم رستورانی را در کرج می‌شناسید که کیفیت و طعم غذاهای آن در سطح بالایی قرار گرفته آن را به این لیست اضافه کنید.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:blog.snappfood.ir