در این بخشنامه به مصوبه 27 خرداد 91 هیئت وزیران اشاره شده و آمده است: ضریب حقوق سال 91 مشمولین قانون مدیریت خدمات کشوری، هشتصد و پنج (805) و اعضاء هیأت علمی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، یازده هزار و چهارصد و شصت (11460) ریال است.
امتیازات سنوات خدمت، تجربه مربوط و مشابه، دورههای آموزشی طی شده و سوابق خدمت در مشاغل مدیریتی و سرپرستی کارکنان در سال 1390 با توجه به جدول شماره 3 و تبصره یک بند 6 فصل دوم دستورالعمل شماره 14593/200 مورخ 21 اردیبهشت 88 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیسجمهور منضم به بخشنامه شماره 8/710 مورخ 22 اردیبهشت 88 به تاریخ اول فروردین91 قابل احتساب است.
براساس ماده 90 قانون بودجه سال 1391 افزایش ریالی از تفاوت تطبیق درج شده در احکام حقوقی کارمند کسر نخواهد شد و تفاوت مذکور در حکم حقوق ثابت باقی خواهد ماند.
حقوق بازنشستگان و وظیفهبگیران در سال 1391 به میزان پانزده (15) درصد افزایش مییابد؛ حداقل و حداکثر حقوق و فوقالعادههای مستمر شاغلین، بازنشستگان و وظیفهبگیران موضوع ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری به ترتیب (3921500) و (27450500) ریال خواهد بود.
پرداخت فوقالعاده اضافه کار ساعتی به کارمندان با رعایت بند 14 مصوبه فوقالذکر تابع دستورالعمل ابلاغی خواهد بود.
فوقالعاده مأموریت روزانه داخل کشور کارمندان که به عنوان مأمور برای انجام وظیفه موقت به خارج از حوزه شهرستان محل خدمت خود اعزام میشوند و ناچار به توقف شبانه هستند تا میزان حداقل حقوق و مزایا به مأخذ 20/1 و به نسبت مازاد آن به مأخذ 50/1 و در سقف اعتبارات مصوب قابل پرداخت خواهد بود و سایر موارد مطابق آییننامه فوقالعاده روزانه موضوع بند (ث) ماده (39) قانون استخدام کشوری و اصلاحات بعدی آن انجام میگیرد.
تذکر: در صورت عدم توقف شبانه در محل مأموریت پنجاه درصد (50 درصد) فوقالعاده مأموریت روزانه قابل پرداخت است.
مطابق بند 91 قانون بودجه سال 1391 کل کشور، میزان کمک هزینه ازدواج و فوت کارکنان مشمول مبلغ (5232500) ریال خواهد بود.
تمام موارد ذکرشده در حد اعتبارات تخصیصیافته و ابلاغی به آن واحد قابل انجام خواهد بود و هرگونه ایجاد تعهد مازاد بر اعتبارات ابلاغی تخلف محسوب میشود.
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
منبع: farsnews.com
مطالب داغ سایر بخش ها:
