محدودیتهای ترافیکی
پلیس راه محدودیتهای ترافیکی روزهای دوشنبه تا جمعه هفته جاری را اعلام کرد.


به گزارش خبرگزاری مهر، به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی جاده های کشور طی روزهای دوشنبه تا پایان هفته  از سوی پلیس راه اعلام شد.

جاده چالوس

براساس این گزارش تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 9 بهمن تا ساعت 24 روز جمعه 13 بهمن ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. همچنین تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:30 تا 21 روز سه شنبه 10 بهمن ماه از میدان امیر کبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 22:30 روز جمعه 13 بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22:30 از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج  یکطرفه است.

جاده هراز

 تردد کامیونها به استثنای حاملان  موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای دوشنبه و پنج شنبه 9 و 12 بهمن ماه و همچنین از ساعت 6 تا ساعت 24 روزهای سه شنبه، چهارشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 22:30 روز جمعه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:30 تا 22:30 از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه است .

جاده فیروزکوه

 تردد  تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای دوشنبه و پنج شنبه  و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای سه شنبه و جمعه مورخ 10 و 13 بهمن ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور زاهدان

همچنین تردد  تریلرها وکامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا ساعت 20 روزهای دوشنبه و جمعه مورخ 9 و 13 بهمن ماه از محور زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
 "کمک معیشتی به اقشار کم‌ در‌آمد"ماحصل جلسه دولت و مجلس
قیمت پایه پراید بیش از ۲۰ میلیون!
از«بگم بگم» های سیاسی تا به جان خریدن نقدها
محکومیت «سعید عابدینی» شهروند آمریکایی - ایرانی‌ به 8 سال حبس
تكذیب دیدار موتلفه با اصلاح طلبان