کمک شب عید دولت
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کمک شب عید دولت به سرپرستان خانوار تقریبا قطعی است و منتظر تصویب مجلس هستیم.


عزت‌الله یوسفیان‌ملا امروز در آمل با اشاره به جلسه مشترک دولت و مجلس در هفته گذشته ابراز داشت: در جلسه مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی در مورد کمک شب عید به سرپرستان خانوار بحث و تبادل نظر شد.
 
وی افزود: با توجه به تحولات اخیر بازار ارز و گرانی‌ها باید به مردم خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی شود و کمک‌های نقدی و غیرنقدی تا پایان سال جاری به نیازمندان اختصاص پیدا کند.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: این کمک به سرپرستان خانوار براساس آمار دهک‌هایی است که دولت تعیین می‌کند و از خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی آغاز شده تا آنجایی که این بودجه اجازه می‌دهد به سرپرست خانوارها تعلق می‌گیرد.
 
یوسفیان‌ملا در پاسخ مبنی بر اینکه شنیده‌ها حاکی از آن است که مبلغ این کمک از سوی دولت مبلغ 200 تا 220 هزار تومان در نظر گرفته شد، اذعان داشت: برای این منظور سقف خاصی مشخص نشده و مبلغ 200 تا 220 هزار تومان نیامده ولی این مبلغ از 100 هزار تومان به بالا مطرح شده و بحث‌ها از اختصاص مبلغ کمک در این حد است.
 
نماینده مردم آمل در مجلس اضافه کرد: در کنار بحث کمک به سرپرستان خانوار کمک‌های سبد کالایی نیز مطرح شده تا نقدینگی در کشور زیاد نشده و افزایش تورم و پیامدهای ناشی از آن را نداشته باشیم.
 
وی با اعلام اینکه اصل موضوع کمک شب عید دولت به سرپرستان خانوار تقریبا قطعی است، تصریح کرد: این امر نیاز به مصوبه دولت و مجلس دارد و امیدواریم با تصویب مجلس از سوی دولت برای حل مشکلات مردم اختصاص پیدا کند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: shafaf.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
وزیر خارجه ایران به آلمان می رود
حقوق کارگران 5 برابر هم شود معیشت او در خطر است
شورای حقوق بشر سازمان ملل برای اولین بار خواستار مجازات اسراییل شد
4 کشته در واژگونی اتوبوس جاده بندرعباس
صدور مجوز رسمی گرانی خودرو توسط دولت/ قیمتها چقدر افزایش می‌یابد؟