سامانه بارشی
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از غرب و بارش برف در مناطق شمالی کشور از روز پنجشنبه تا پایان هفته خبرداد.


عبدالرضا امیدوار شهری: بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی فردا در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است از این رو در کلان شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش آلاینده ها ی جوی دور از انتظار نیست.

به گفته وی، از اوایل روز پنج شنبه با ورود سامانه بارشی در نوار غربی بارش باران و در مناطق شمالی تر بارش برف اغاز می شود.

امیدوار اظهار داشت: این سامانه به تدریج تضعیف می شود اما بارش باران و برف به صورت پراکنده در سایر مناطق شمال غرب و غرب کشور می شود و از اواخر این روز این سامانه از کشور خارج می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: فردا در شمال غرب و غرب کشور کاهش نسبی دما رخ می دهد اما در سایر نقاط افزایش دما انتظار می رود.

وی افزود: فردا آسمان تهران نیمه ابری در اواخر وقت همراه با افزایش و در ارتفاعت بارش پراکنده خواهد بود بیشینه دما با دو درجه افزایش نسبت به امروز برابر 16 درجه سانتیگراد و کمینه دما با یک درجه افزایش نسبت به امروز معادل 6 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها
توقف صدور طرح ترافیک خودروهای فرسوده
جدول پیش فروش MVM با قیمت قطعی منتشر شد
اختیار دستور حمله سایبری به اوباما اعطا شد
حاجی بابایی: آماده حذف کنکوریم
قضاوت کلینتون در مورد احمدی نژاد و لاریجانی