ایستگاه های متروی صادقیه، امام خمینی (ره) و آزادی، به ترتیب سه ایستگاهی هستند که بیشترین مسافر را بین 80 ایستگاه متروی تهران دارا است.

مهر:مترو تهران سه ایستگاه پر تردد پایتخت را اعلام کرد. به گزارش مهر، شرکت مترو تهران  در خصوص شلوغ ترین ایستگاههای مترو پایتخت اعلام کرد: ایستگاه های متروی صادقیه، امام خمینی (ره) و آزادی، به ترتیب سه ایستگاهی هستند که بیشترین مسافر را بین 80 ایستگاه متروی تهران دارا است. پس از این سه ایستگاه، دو ایستگاه متروی شهر ری و 15 خرداد بیشترین مسافر را دارند.

بر اساس این گزارش به تفکیک خطوط، در خط یک مترو که از میدان تجریش آغاز شده و تا ایستگاه کهریزک ادامه دارد، پر ترددترین ایستگاه شهر ری است و در خط 2 مترو نیز که از میدان صادقیه شروع شده و تا فرهنگ سرای اشراق امتداد دارد، پر مسافرترین ایستگاه صادقیه است.

این گزارش می افزاید در خط 4 مترو که از اکباتان آغاز شده و تا شهید کلاهدوز امتداد دارد، پر ترددترین ایستگاه میدان آزادی است و در خط 5 مترو نیز که از گل شهر کرج شروع شده و تا میدان صادقیه ادامه دارد، پر مسافرترین ایستگاه پس از میدان صادقیه، گل شهر کرج است.

گفتنی است ساعت 17 تا 18 هر روز شلوغ ترین ساعات ایستگاه های مترو است و در ساعات صبح نیز بین ساعت 6 تا 7 ساعات پر مسافر در ایستگاه های مترو است.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها
بازار خودرو پس از ابلاغ قیمت‌ها
برف و باران در راه تهران
مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور از ۳۰ بهمن
نامه لاریجانی به احمدی‌نژاد