اعزام به عمره
پیرو اطلاعیه‌ی اعلام گروه‌های مرحله‌ی اول اعزام به عمره‌ی مفرده، مشخصات گروه‌های مرحله‌ی دوم روزهای 23 و 24 بهمن‌ماه از طریق اطلاعیه‌های استانی اعلام و ثبت نام در گروه‌های مربوط نیز در همه‌ی استان‌ها (به‌جز استان‌های تهران، البرز، قم و قزوین) در تاریخ 91/11/26 و استان‌های تهران، البرز، قم و قزوین در تاریخ 91/11/27 آغاز می‌شود.


نام‌نویسی مرحله‌ی دوم از زائران ایرانی برای اعزام به عمره‌ی مفرده در استان‌ها از 26 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و زائران استان‌های تهران، قم، قزوین و البرز می‌توانند 27 بهمن‌ماه برای ثبت نام اقدام کنند.
 
روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد، پیرو اطلاعیه‌ی اعلام گروه‌های مرحله‌ی اول اعزام به عمره‌ی مفرده، مشخصات گروه‌های مرحله‌ی دوم روزهای 23 و 24 بهمن‌ماه از طریق اطلاعیه‌های استانی اعلام و ثبت نام در گروه‌های مربوط نیز در همه‌ی استان‌ها (به‌جز استان‌های تهران، البرز، قم و قزوین) در تاریخ 91/11/26 و استان‌های تهران، البرز، قم و قزوین در تاریخ 91/11/27 آغاز می‌شود.
 
افرادی که برابر اطلاعیه‌های استانی واجد شرایط تشرف به عمره‌ی 92-91 بوده‌اند می‌توانند در گروه‌های مرحله‌ی دوم ثبت نام کنند و مشرف شوند.
 
این نام‌نویسی برای افرادی است که سابقا برای اعزام به عمره‌ی مفرده در بانک سپرده‌گذاری کرده‌اند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: fardanews.com

مطالب داغ سایر بخشها:
فهرسـت جرایـم مرتبط با انتخـابات ریاسـت جمهوری
اسم مرتضوی از سایت وزارت تعاون حذف شد
میزان نرخ بیکاری در پاییز 91
دلایل تعویق طرح دوفوریتی كاهش آلودگی هوا
پشت پرده افزايش تصاعدي قيمت خودرو