بلیت نوروزی اتوبوس
مسافران محترم می توانند علاوه مراجعه به سایت های سه گانه فروش بلیت اتوبوس به آدرس اینترنتی شركت های مسافربری مراجعه كرده و بلیت مورد نظر خود را تهیه كنند.


پیش فروش حضوری بلیت های نوروزی از ابتدای اسفند ماه در مراكز پیش فروش بلیت اتوبوس در سطح شهر تهران و در پایانه های مسافربری تهران آغاز می گردد.

مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان تهران با اعلام این خبر گفت: با عنایت به افزایش تقاضای سفر در ایام نوروز به اطلاع هموطنان عزیز می رساند تشكلهای صنفی استان تهران درسال جاری نیزهمانند سالهای گذشته، طرح ویژه جابجـایی مسافران نـوروزی را با هدف سفرهای برنامه ریزی شده، تامین بلیت مسافران نوروزی و جلوگیری از ازدحام غیر منطقی در پایانه های مسافربری، از روز سه شنبه اول اسفند ماه برای تاریخ های ۲۴/۱۲/۹۱ لغایت ۱۶/۱/۹۲ به اجرا درمی آورند.

به گزارش روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان تهران مهندس سید یعقوب میر كتولی افزود: آن دسته از هموطنان محترم كه درنظر دارند با استفاده از اتوبوس در تعطیلات نوروزی به نقاط مختلف كشور مسافرت نمایند، از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه اول اسفند ماه می توانند با مراجعه به مراكز پیش فروش و پایانه های مسافربری، بلیت مورد نیاز برای مسافرت های نوروزی پیش خرید نمایند.

وی با اشاره به آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی اتوبوس از ۲۳ بهمن ماه خاطر نشان ساخت: پیش فروش اینترنتی همچنان ادامه دارد و به مسافران محترم نیز توصیه می شود بــرای جلوگیری از اتلاف وقت، هزینه وپیشگیری از ازدحام در دفاتر پیش فروش و پایانه های مسافربری، بلیت اتوبوس را از طریق غیر حضوری و با مراجعه به سایت های www.mosaferyar.ir، www.payaneh.ir و www.safar۷۲۴.ir تهیه كنند.

میر كتولی كاهش آلودگی هوا، حذف سفرهای زائد شهری، كاهش ترافیك و صرفه جویی در زمان و هزینه را از مزایایی خرید اینترنتی بلیت ذكر كرد و گفت: به تمامی شركت های حمل و نقل مسافر اعلام شده كه امكان خرید اینترنتی بلیت اتوبوس را در پایگاه اینترنتی شركت ایجاد كنند. مسافران محترم می توانند علاوه مراجعه به سایت های سه گانه فروش بلیت اتوبوس به آدرس اینترنتی شركت های مسافربری مراجعه كرده و بلیت مورد نظر خود را تهیه كنند.

مدیر كل حمل ونقل و پایانه های استان تهران تصریح كرد: به منظور فراهم آوردن بستر مناسب برای برنامه ریزی دقیق در مورد مسافرتهای نوروزی به شهرهای سیاحتی و زیارتی پرمسافر، امكان خرید همزمان بلیت رفت و برگشت در پارك سوار بیهقی و مركز فروش میرداماد و برخی از آژانس های مسافرتی فراهم شده است.

وی افزود: از مسافران محترم درخواست می شود ضمن توجه به نرخ های مصوب و حقوق مسافرین كه در مراكز فروش بلیت و پایانه های مسافربری در معرض دید قرار داده شده است هر گونه تخلف احتمالی را به دفاتر بازرسی مستقر در پایانه های مسافربری گزارش نمایند. در هنگام مسافرت نیز با توجه به تعدد پایانه های مسافربری در ایام نوروز ، به محل سوارشدن كه در صفحات داخلی بلیت درج می شود، توجه كنند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: shafaf.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
اعلام نرخ سفرهای نوروزی
شگرد جدید دلالان مسکن مهر
اگر وضعیت مصیبت‌بار نبود کاندیدا نمی شدم / نه شرط می گذارم و نه شرط می پذیرم
انفجار و آتش سوزی در ساختمان چهار طبقه شهرک خاورشهر
نوسان نرخ خودروهای داخلی/ جدول