محدودیت های ترافیکی پایان هفته محور های مواصلاتی ˈکرج - چالوس ˈ، ˈ هراز ˈ ، ˈدماوندˈ و ˈ زاهدان - زابلˈ اعلام شد .

رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه سوم اسفند تا ساعت 22 روز جمعه چهارم اسفند از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه و و محور تهران - سمنان - مشهد و برعکس ممنوع است.

بر اساس این گزارش در محور کرج - چالوس ، تردد انواع تریلر و کامیون همچنان ممنوع است و رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 و 15 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه روز جمعه چهارم اسفند از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 21 و 30 دقیقه از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد ( دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین رفت و آمد تمام تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است و تردد تمام کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 21و 30 دقیقه روز پنجشنبه سوم اسفند و ساعت شش تا 21 و 30 دقیقه روز جمعه چهارم اسفند از محور هراز ممنوع است .

در محور دماوند نیز تردد تمامی تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا 21 روز جمعه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع اعلام شد .

راهور ناجا در این گزارش در خصوص محور زاهدان - زابل نیز افزود :در این محور رفت و آمد تمام تریلر ها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا 20 روز های پنجشنبه و جمعه این هفته - سوم و چهارم اسفند - ممنوع است .

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه راهور ناجا با شماره تلفن 88255555( 10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.






گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: shafaf.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
تعرض سه زورگیر به دختران جوان
قالیباف: چالش مدیریتی این روزگار را برسر اقتصاد ما آورده است
تعیین مزد ملی برای سال 92 قطعی شد/ اختصاص سبد ویژه کالایی به کارگران
رهبر کره شمالی پدر شد
جولان مرد اسپانیایی با سر بریده در خیابان