مديران مترو در واكنش به اين اقدام غير اخلاقي،‌ از همان ديوار تخريب شده رونمايي كردند. اما آنچه حاضران و خبرنگاران مشاهده كردند چيزي جز يك نمازخانه و سرويس بهداشتي نبود. نه خبري از جكوزي بود و نه از سونا. ديوار تخريب شده نيز براي ساخت يك سرويس بهداشتي مورد بهره برداري قرار گرفته بود.

 تير بي اخلاقي رسانه اي بولتن جریان انحراف،‌ اين بار هم به سنگ خورد و چهره واقعي مدعيان اخلاق مداري را نمايان ساخت.
 
"ساخت جكوزي اختصاصي با بودجه مترو" اين تيتر مطلبي بود كه روزنامه دولت، روز گذشته درباره تخريب ديواري در اتاق مدير روابط عمومي و امور بين الملل متروي تهران،‌درج کرده بود. خبري كه نويسنده آن با ديدن چند عكس، هر آنچه از ديدن تصاوير در توهمات خويش پرورانده بود را روي كاغذ پياده كرد و دروغي بزرگ تحويل مخاطبانش داد.



 امروز اما يك افتتاح در شركت بهره برداري متروي تهران انجام شد. اما خبري از افتتاح ايستگاه و خط مترو نبود. بلکه مراسم افتتاح يك جكوزي! یا به عبارت دقیق تر یک سرویس بهداشتی برگزار شد. مديران مترو در واكنش به اين اقدام غير اخلاقي،‌ از همان ديوار تخريب شده رونمايي كردند. اما آنچه حاضران و خبرنگاران مشاهده كردند چيزي جز يك نمازخانه و سرويس بهداشتي نبود. نه خبري از جكوزي بود و نه از سونا. ديوار تخريب شده نيز براي ساخت يك سرويس بهداشتي مورد بهره برداري قرار گرفته بود.
 


مدير روابط عمومي و امور بين الملل متروي تهران در حاشيه اين مراسم گفت: همانطور كه مستحضريد، يكي از روزنامه هاي دولتي، ‌خبر ساخت جكوزي در دفتر مديران مترو را منتشر كرد و تصاويري از يك ديوار تخريب شده را نيز به عنوان سند براي نمايش مخاطبان روي صفحه روزنامه قرار داد. اما ما حالا كنار همان ديواري هستيم كه در اين روزنامه از آن به عنوان جكوزي يا شده بود.
 
احسان مقدم در جمع خبرنگاران ماجراي ساخت اين ديوار را اين گونه توضيح داد: مجموعه روابط عمومي و امور بين الملل مترو از سرويس بهداشتي بي بهره بود،‌ به همين منظور تصميم گرفتيم از فضاي كوچكي كه در كنار اتاق ما وجود داشت استفاده كرده و يك سرويس بهداشتي احداث كنيم. 


 
در ادامه برنامه،‌ مدير روابط عمومي و امور بين الملل با لحن كنايه آميزي از خبرنگاران خواست تا براي افتتاح اين جكوزي! وي را همراهي كنند. اما مشاهدات خبرنگاران و دوربين هاي تصوير برداري چيزي جز يك نمازخانه و سرويس بهداشتي را نشان نداد.

افتتاح سرویس بهداشتی در مترو در حالی امروز صورت گرفت که شاید تا سال‌ها این تعداد خبرنگار برای افتتاح یک سرویس بهداشتی حضور پیدا نکنند.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: fardanews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
مبلغ جدید "یارانه‌ها" در سال 92/ نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی در سال آینده
از انتخاب احمدی نژاد پشیمان نباشید
احمدی‌نژاد از نامردی ننه قمر می گوید
قیمت خودرو در بازار آزاد
انتقاد رئیس جمهور از وزیر سابق بهداشت