اهالی این روستا در شرایط سخت بدون امکانات بهداشتی،در یک قلعه قدیمی با مصالح خشت و گلی که بیش از 150 سال قدمت دارند زندگی می کنند که هرلحظه احتمال فرو ریزی دارد.

مردم روستای سیمون کرک از توابع شهرستان اسلامشهر بدون آب، برق و گاز در سرمای شدید زندگی می‌کنند.

اهالی این روستا در شرایط سخت بدون امکانات بهداشتی،در یک قلعه قدیمی با مصالح خشت و گلی که بیش از 150 سال قدمت  دارند زندگی می کنند که هرلحظه احتمال فرو ریزی دارد.
 
شغل اکثر مردم این روستا کارگری در مزارع کشاورزی می باشد و مزد خود را به صورت (حق العمل کاری) دریافت می نمایند.
 
 



 
 گزمه خانم نماینده این روستا اظهار داشت: با تلاش یکی از خبرنگاران شرایط زندگی خود را به صورت نامه کتبی و سی دی به دفتر ریاست جمهوری ارسال نمودیم ولی تا کنون هیچ اقداماتی از ارگان ریاست جمهوری صورت نگرفته است.
 
وی گفت: تا به حال مسئولان شهرستان اسلامشهر، فرماندار ، نماینده کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و… برای بازدید به این روستا آمده اند و هر ارگانی وعده های خود را مطرح نموده ولی  هیچ اقداماتی در سهولت روند امور زندگی روستائیان انجام داده نشده است.

نماینده این روستا گفت: چون زمینهای این روستا در اختیار بنیاد اقتصادی کوثر می باشد تاکنون این بنیاد چندین بار اقدام به تخریب و تصرف این خانه ها نموده است.
 
وی از مسئولین سوال کرد: ما با تهران 5 کیلومتر فاصله داریم پس چرا نباید از امکانات بهداشتی، خدماتی، رفاهی، درمانی، تربیتی و آموزشی (مدرسه) برخوردار باشیم.
 
این در حالی است که چندی پیش وزارت نیرو اعلام کرد تمامی روستاهای بالای 20 خانوار کشور هم اکنون از نعمت روشنایی برق و آب  برخوردار هستند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: fardanewsnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
ساخت ترقه به روش اینترنتی حادثه آفرید
تعیین حداقل مزد 92 در جلسه فردا شورای‌ عالی کار/ دستمزد چقدر افزایش می‌یابد
موسی صدر به دستور قذافی اعدام شد
بان‌ کی‌ مون:آزمایش هسته‌ای و تهدیدهای نظامی کره‌شمالی غیرقابل‌قبول است
احتمال 24 ماه شدن سربازی