جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه جرایم خشن جز اولویت و خط قرمز پلیس است گفت: مردم در ایام نوروز نگران اراذل و اوباش نباشند.

ایسنا:سردار احمدرضا رادان در پاسخ به این سوال که پلیس در ایام نوروز برای کنترل اراذل و اوباش در سطح کشور چه برنامه‌هایی دارد؟ با بیان اینکه با اطمینان خاطر به مردم عنوان می‌کنم که اصلا در این زمینه نگران نباشند، گفت: در بخش مبارزه با اراذل و اوباش یک پازلی طراحی شد که چند روز پیش نیز به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه با آخرین اراذل و اوباش شناسایی شده و دارای شناسنامه برخورد و تحویل مراجع‌قضایی داده شدند، گفت: با اراذل و اوباش در دستگاه قضا مدارا نخواهد شد و حتما برخورد شدیدی خواهد شد و مردم نگران نباشند.

رادان با بیان اینکه تعدادی از جرایم جزو اولویت‌ها و خطوط قرمز پلیس است گفت: موضوعاتی همچون فعالیت اراذل و اوباش و زورگیری از این دست است و ملاحظه نیز شد که در زورگیری اخیر با این که کار پیچیده و فنی بود، مجرمان ظرف چند روز دستگیر شدند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه یکی از اولویت‌های پلیس در سال 92، قطعا برخورد با جرایم خشن همچون زورگیری، سرقت‌مسلحانه،‌ سرقت به عنف و ... است گفت: این افراد از آنجایی که می‌توانند احساس امنیت را در جمع کثیری از مردم بر هم بزنند، پلیس قاطعانه برخورد می‌کند.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب داغ سایر بخشها:
روایت مرد بی‌گناه از اتهام قتل زنی که زنده است
قیمت انواع خودرو داخلی در بازار امروز/ جدول
پاپ جدید انتخاب نشد
صالحی: موضع غربی‌ها، نشانگر کاهش تحریم‌ها در آینده‌ای نزدیک است
جایگزینی برای مذاکره وجود ندارد