حكم اعدام مه‌آفرید
ناصر سراج با بیان اینكه حكم نهایی و تائید شده 37 متهم پرونده فساد بزرگ بانكی برای اجرا به دادستانی تهران ارجاع شده است گفت: اینكه سوال می شود حكم اعدام 4 متهم ردیف اول این پرونده چه زمانی اجرا می شود باید گفت كه دادستانی تهران مامور اجرای حكم متهمان است.


قاضی پرونده فساد بزرگ بانكی اعلام كرد: پرونده فساد بزرگ بانكی كه مورد تائید دیوانعالی كشور هم قرار گرفته است برای اجرای حكم به دادستانی تهران ارجاع شده و دادستانی مامور اجرای حكم اعدام "مه آفرید" و سایر متهمان است.

ناصر سراج با بیان اینكه حكم نهایی و تائید شده 37 متهم پرونده فساد بزرگ بانكی برای اجرا به دادستانی تهران ارجاع شده است گفت: اینكه سوال می شود حكم اعدام 4 متهم ردیف اول این پرونده چه زمانی اجرا می شود باید گفت كه دادستانی تهران مامور اجرای حكم متهمان است. متهمان به ترتیب در بسیاری از موارد هم به جزای نقدی و هم حبس و چهار نفر هم به غیر از جریمه و رد مال به اعدام محكوم شده است كه به ترتیب باید این احكام اجرا شود.
 
وی در پاسخ به اینكه شما از سوی رئیس قوه قضائیه مامور رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی شده اید وضعیت این پرونده در چه مرحله ای است پاسخ داد: در مورد این پرونده من قصد صحبت كردن ندارم و پرونده در هر مرحله ای كه باشد از سوی روابط عمومی قوه قضائیه اطلاع رسانی می شود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
چهارمین جلسه دادگاه کهریزک چه زمانی برگزار می‌شود؟
بررسی دستورالعمل قطعی قیمت‌گذاری خودرو در جلسه امروز شورای رقابت
تغییر قاعده بازی آمریکا در منطقه
زلزله 4.2 ریشتری در بوشهر
رحیمی هم به فهرست کاندیداهای دولتی پیوست