مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: این شرایط در روز های پنج شنبه و جمعه علاوه بر مناطق فوق در استان های کردستان، کرمانشاه و همدان نیز رخ خواهد داد.
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال بارش پراکنده باران و تگرگ در 15 استان کشور طی 3 روز آینده خبر داد.
 
 عبدالرضا امیدوار شهری می گوید: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امشب در شمال شرق کشور افزایش ابر،وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می شود، همچنین طی دو روز آینده در جنوب استان سیستان و بلوچستان،برخی نقاط کرمان و هرمزگان افزایش ابر، وزش باد، بارش پراکنده و رعد و برق روی می دهد.

به گفته وی، از فردا تا پایان هفته در برخی نقاط استان های واقع در دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس و جنوب غرب در بعضی ساعات به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر،وزش باد،رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

امیدوار گفت: از عصر دوشنبه و طی روز های سه شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط استان های لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، فارس، بوشهر، کرمان، خوزستان، ایلام و سپس جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان، به تناوب بارش موقتی باران گاهی با رعد و برق، وزش باد و احتمالاً تگرگ پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه می دهد : این شرایط در روز های پنج شنبه و جمعه علاوه بر مناطق فوق در استان های کردستان، کرمانشاه و همدان نیز رخ خواهد داد.

وی افزود: پیش بینی می شود که شدت بارش در دامنه های زاگرس در استان های لرستان، چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و فارس از عصر چهارشنبه تا ظهر جمعه از شدت بیشتری برخوردار باشد.از امشب تا روز سه شنبه در ساعات شب و صبح در شمال سیستان و بلوچستان، وزش باد شدید سبب ایجاد گرد و خاک و کاهش دید افقی خواهد شد.

اما مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد تهران گفت فردا آسمان تهران صاف گاهی با وزش باد و در بعد از ظهر با رشد ابر در ارتفاعات همراه خواهد بود. جداکثردما با یک یا دو درجه افزایش نسبت به امروز برابر 27 درجه سانتیگراد و حداقل دما با یک درجه افزایش نسبت به امروز معادل 15 درجه سانتیگراد خواهد بود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: asriran.com


خبرهای داغ سایر بخشها:
جدول قیمت ارز. طلا. سکه 92/02/09
ماجرای درگیری با احمدی نژاد در تبریز چه بود؟
تلاش برای محاکمه و برکناری مرسی
آغاز چهارمین جلسه دادگاه قضات کهریزک
تصادف تاکسی 5 کشته و مجروح برجای گذاشت