ثبت نام حج تمتع
دارندگان ودیعه های حج تمتع 21/8/84لغایت 20/9/84جهت ثبت نام به کاروان ها معرفی شده در شهرستان ها مراجعه کنند.
با توجه به پایان فراخوان نوبت اول،در راستای تکمیل ظرفیت های موجود از تمامی  ودیعه گذاران حج تمتع مورخ 21/8/1384 لغایت 20/9/84 که در بانک ملی ثبت نام کرده اند ،دعوت بعمل می آورد به منظور تشرف به حج تمتع 1392 جهت تکمیل ظرفیت های موجود ، به کاروان های اعلام شده درسطح استان مراجعه و ثبت  نام نمایند.

واجدین شرایط تشرف قبلا میتوانند با مراجعه به سامانه  http://haj92.ir   از ظرفیت خالی و فهرست اسامی مدیران کاروانهای استان ( به تفکیک شهر و شهرستان ) مطلع و از 10 صبح روز شنبه تاریخ 14/02/1392 برای نام نویسی در ظرفیت خالی هر کاروان اقدام نمایند . 

بنابراین گزارش چنانچه ظرفیت 50درصدی ثبت نام اینترنتی ( غیر حضوری ) هر کاروان در مرحله تکمیل نشده باشد ، افراد میتواند در سقف تعیین شده ، بصورت غیر حضوری از طریق آدرس وسامانه فوق ثبت نام اینترنتی را داشته باشند. 

شایان ذكر است: از آنجاکه این فراخوان فقط به منظور تکمیل ظرفیت خالی کاروان ها می باشد از اینرو به محض تکمیل ظرفیت کاروان ( در سطح شهر و شهرستان ) امر ثبت نام نیز متوقف می شود .  
همچنین در مراجعات حضوری ثبت نام بر اساس مراجعه افراد است که در صورت مراجعه همزمان ، نام نویسی با رعایت اولویت و سابقه ثبت نام بانکی از افراد فوق خواهد بود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
یونسی: خاتمی قطعا نمی‌آید
بازداشت اعضای شورای یک شهر
قیمت سکه و طلا در بازار امروز
مذاکرات اشتون و جلیلی در 25 اردیبهشت
جزئیاتی از سوابق دیپلمات دستگیر شده ایرانی