زمان پرداخت خسارت بازنشستگان
رفع مشکل بیمه تکمیلی با برخی بیمارستانها
 
 
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از پرداخت الکترونیکی خسارتهای درمانی بازنشستگان از بیمه تکمیلی دی طی دو هفته تا یک ماه خبر داد و گفت:31 مهر ماه پایان مهلت قرار داد با بیمه تکمیلی دی است.

علی اکبر خبازها افزود: در گذشته پرداخت خسارت از بیمه تکمیلی دی به بازنشستگان به صورت چک بود اما از ابتدای اردیبهشت ماه پرداخت هزینه های درمانی الکترونیکی انجام می شود.

وی گفت: بازنشستگانی که از اول اردیبهشت به بعد پرونده تشکیل داده اند با ارائه شماره کارت و حساب، هزینه بیمه تکمیلی برای آنان واریز می شود که این پرداختها دو هفته تا یک ماه زمان می برد.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تاکید کرد: البته در قرارداد ما با بیمه دی قرار بود هزینه های کمتر از 100 هزار تومان ظرف یک روز و هزینه های بیش از آن در یک هفته پرداخت شود که به دلیل ازدحام و تعداد زیاد بازنشستگان متقاضی دریافت خسارت، هزینه های بیمه تکمیلی در مدت زمان بیشتری به آنان پرداخت می شود.

وی از رفع مشکل چندین بیمارستان مانند میلاد و محب با بیمه تکمیلی دی خبر داد و گفت: مشکل این بیمارستانها تا حدودی برطرف شده و مردم می توانند به آنها مراجعه کنند.

خبازها، پایان مهلت قرار داد با بیمه تکمیلی دی را 31 مهرماه دانست و گفت: با پایان یافتن این قرارداد ناچار هستیم با پرداخت حق بیمه بیشتری با شرکت دیگری قرارداد منعقد کنیم.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
ابهام بزرگ در قیمت‌ خودروهای وارداتی
ایران به دانش کاشت تلسکوپ مینیاتوری چشم دست یافت
اعلام نتایج چند برابر ظرفیت آزمون دکتری از فردا
جزئیات قطع سهمیه بنزین برخی خودروها
مخالفت خانواده آیت‌ الله هاشمی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری