قاضی حداد
سوال از مطلع درباره بازداشت های کهریزک
روح الامینی با اشاره به رضایت از روند رسیدگی به پرونده کهریزک گفت: از نظر اخلاقی قاضی حداد یک عذرخواهی به شکات بدهکار می باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، وی پس از هشتمین جلسه دادگاه در جمع خبرنگاران گفت:  متاسفانه یکی از خبرگزاری ها مطالب ارایه شده را به صورت ناقص منتشر می کند. این خبرگزاری ها از بیت  المال بودجه دریافت می کنند و نباید مطالب را به صورت ناقص انتشار دهند.

پدر یکی از قربانیان کهریزک ادامه داد: روند  دادگاه روند خوبی است و هر روز این روند بهتر می شود. در حال حاضر نیز به شفافیت خوبی رسیده است. امروز معاون بازرسی فاتب که از محکومان داد گاه نظامی است در دادگاه حاضر شد و به سوالات قاضی پاسخ داد.

وی در خصوص عدم حضور قاضی حداد در دادگاه نیز اظهار داشت: وی از نظر اخلاقی باید در دادگاه حاضر می شد زیرا یک عذرخواهی به ما بدهکار است.

مطلع درباره بازداشتگاه کهریزک صحبت کرد

پدر مرحوم جوادی فر از قربانیان کهریزک نیز امروز برای اولین بار در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره دادگاه قضات تعلیق شده گفت: تا حالا روند دادگاه برای ما راضی کننده بود و به احتنمال قوی تا دو جلسه دیگر تمام می شود.  امروز به خاطر اینکه نوبت دفاع مرتضوی نبود روند دادگاه نیز آرام و هیچ اعتراضی در آن وجود نداشت.

وی درباره یک مقام پلیس که در دادگاه حاضر شده بود نیز گفت:  قاضی از وی درباره بازداشت های صورت گرفته و بازداشتگاه کهریزک سوال کرد اما ما نمی توانیم به جزئیات آن اشاره کنیم.

جوادی فر درباره عکس های ادعایی از سوی حیدری فر نیز گفت: وی ظاهراً گفته که این عکس ها را دارم اما تا الان ما آنها را ندیده ایم و در خصوص حرف هایی که درباره ما زده شده است وکیل مان موضوع را پیگیری می کند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
جنجال‌ های مرخصی یک روزه احمدی نژاد
انصراف معاون اول رییس جمهور از کاندیداتوری
دستگیری شکارچی دختران پایتخت
محسن رضایی: معتقد به استراتژی قیچی هستم
شرایط جدید اجاره نشینی/ جدول