تشدید نظارت‌ بر تورها
مدیر کل دفاتر خدمات مسافرتی کشور از تشدید نظارت بر تورهای گردشگری در تعطیلات تابستانی خبر داد و گفت: گردشگران در ایام رحلت امام خمینی (ره) حرمت این روزها را حفظ کنند.
مرتضی شریفی اظهار داشت:  با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات  تابستانی نظارت‌های بازرسان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در کشور تشدید می‌شود.

وی افزود: فرم‌هایی را تهیه کرده‌ایم و در اختیار بازرسان تمام استانها قرار داده‌ایم و بازرسان علاوه بر اینکه بر فعالیت آژانس‌های گردشگری استان خودشان نظارت خواهند داشت، بر نحوه عملکرد تورهای ورودی هر استان نیز نظارت می‌کنند.

مدیر کل دفاتر خدمات گردشگری کشور گفت: تورهای گردشگری موظف هستند از راهنمای دارای کارت استفاده کنند و شئونات اسلامی نیز در تورها رعایت شود.

شریفی ادامه داد: برای ایام رحلت امام خمینی (ره) نیز به تمام استانها ابلاغ کرده‌‌ایم که تورهای گردشگری و گردشگران، حرمت این ایام را به ویژه در شهرهای شمالی کشور حفظ کنند.

وی تصریح کرد: در صورت مشاهده هر گونه گران‌فروشی در خدمات گردشگری علاوه بر تنبیهات آیین‌نامه‌ای، سازمان تعزیرات نیز جریمه‌هایی را اعمال خواهد کرد.

مدیر کل دفاتر خدمات مسافرتی کشور از انجام بازرسی‌های مشترک با سازمان هواپیمایی کشور در ماه جاری خبر داد و گفت: گردشگری و سازمان هواپیمایی بازرسی‌های مشترکی از آژانس‌های گردشگری در سراسر کشور خواهند داشت.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
رئیس کل بانک مرکزی: قیمت سکه در بازار کمتر از سکه بانکی است
اهمیت سیاست خارجی برای رای دهندگان در انتخابات
واریز 180 هزار تومان به حساب بازنشستگان کشوری
تبلیغات زودهنگام موسسات دوره‌های آمادگی پیام‌نور
سعیدی‌کیا: سجده شکر به‌جا می‌آورم