به کمپین آزادی 5 فرزند ایران بپیوندید + لینک
شما نیز اگر می خواهید همچون هزاران هموطن دیگرمان به این کمپین بپیوندید و شاید سهمی اندک در آزادی 5 سزباز ایرانی پیش از نوروز داشته باشید به لینک زیر مراجعه نمایید.
حدود یک ماه پیش 5 نفر از دیده‌بانان مرزبانی کشورمان در منطقه جکیگور استان سیستان و بلوچستان، توسط گروهک تروریستی جیش العدل گروگان گرفته شدند و به داخل خاک پاکستان منتقل گردیدند.

ساعاتی بعد فیلمی متاثرکننده از لحظه دستگیری آنها بر روی سایت های جهان به اشتراک گذاشته شد که البته در صحت آن هنوز تردید وجود دارد و به احتمال زیاد نمایشی و صحنه سازی بوده است.

مذاکرات ایران با پاکستان از طریق وزارت کشور، وزارت امور خارجه و مجلس انجام شد و وعده آزادی در حالی رسانه ای شد که در چند روز پس از آن فیلم دیگری منتشر شد که 5 سرباز ایرانی به بیان صحت و سلامت خود پرداختند. چند روز بعد خبری مبنی بر آزادی آنها منتشر شد که ساعاتی بعد تکذیب گردید.

همزمان با ادامه تلاش های مسئولین برای پیگیری این ماجرا، کمپینی در شبکه های اجتماعی و سایت ها شکل گرفت تا با جلب توجه جهانیان، فشار جهانی بر پاکستان را افزایش دهد. در این کمپین بسیاری از چهره های سرشناس فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و ... حضور یافتند و هزاران نفر از مردم نیز تاکنون با امضا و ثبت نام خود به این کمپین پیوسته اند.

عادل فردوسی‌پور نیز در برنامه این هفته 90 با اشاره به گذشت یک ماه از ربوده شدن پنج سرباز ایرانی توسط جیش‌العدل از کمپینی برای آزادی این سربازها و جمع‌آوری یک میلیون امضا برای رسیدگی سازمان ملل به وضعیت آنها خبر داد. پرویز پرستویی نیز در این برنامه روی خط آمد و از مردم برای پیوستن به این کمپین یک میلیونی دعوت به عمل آورد و هشدار داد که تا پنج شنبه این کمپین به پایان خواهد رسید.

شما نیز اگر می خواهید همچون هزاران هموطن دیگرمان به این کمپین بپیوندید و شاید سهمی ولو اندک در آزادی 5 سزباز ایرانی پیش از نوروز داشته باشید به لینک زیر مراجعه نمایید:

http://www.petitions24.com/free_iranian_soldiers

امضاها در نهایت با متنی که ملاحظه میفرمایید برای دبیرکل سازمان ملل متحد ارسال خواهد شد.

On 6 February 2014, five Iranian border guards were kidnapped by a Pakistan based terrorist group called " Jeishol-adl (The Army of Justice)". The following petition has been issued in support of the abducted soldiers and signed by large number of  artists, scholars, athletes, journalist and activists.

Below is the petition text which is still open for more signatures:

"Free our Soldiers :Petition in Support of 5 Abducted Iranian Border Guards

We ask all responsible authorities in the world, the UN and our neighbor country, Pakistan to do their best as a humanitarian action so that the 5 innocent abducted Soldiers would come back home safe."

signed by:

More than 250 Famous Iranian artists, authors , Scholars , Journalists, Athletes, ...






گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:bartarinha.ir

مطالب پیشنهادی :
زنان و دختران خیابانی کجا رفته‌اند؟
روش عجیب یک زن برای جذب آراء مجلس + عکس
پیشنهاد عجیب اشتون به استاندار اصفهان!
بازار داخلی طلا به رویدادهای جهانی واکنش نشان داد
ماژولاریسم و سازمان های بیوماژولار