بارش باران و رگبار در 8 استان كشور
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی نسبت به بارش شدید باران، رگبار و رعد و برق در 8 استان کشور و در برخی نقاط بارش تگرگ هشدار داد.
مهندس احد وظیفه ، گفت: بارش شدید باران، رگبار و رعد و برق و در برخی نقاط بارش تگرگ در دامنه‌های البرز در استانهای تهران،‌ البرز، مازندران، سمنان و گلستان و همچنین استانهای خراسان شمالی،‌خراسان رضوی و خراسان جنوبی از بعد از ظهر امروز سه شنبه تا فردا چهارشنبه پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، سیلابی شدن رودخانه و مسیل‌ها دور از انتظار نیست و این شرایط تا ظهر پنج شنبه در استانهای گلستان، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی ادامه می‌یابد.

وظیفه افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در برخی مناطق نوارغربی کشور، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر، نواحی مرکزی و به تدریج شمال شرق و شرق کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی می‌شود. همچنین از اواسط وقت روز چهارشنبه در نیمه غربی کشور از مقدار ابرها کاسته می‌شود، ولی در نیمه شرقی کشور ابرناکی و رگبار و رعد و برق ادامه خواهد داشت.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه گفت: این سامانه روز پنج شنبه در شمال شرقی و برخی مناطق شرق کشور فعال بوده و به تدریج از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود. همچنین روز چهارشنبه در نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و به ایسنا گفت: آسمان تهران در روز چهارشنبه ابری در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق و در اواخر وقت کاهش ابر و وزش باد شدید خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 13 و 20 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز پنج شنبه آسمان پایتخت کمی ابری در ارتفاعات افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به 14 و 22 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
عمل وازکتومی هم دیگر دلبخواه نیست
در مهمانی همسر روحانی چه گذشت؟
ظریف: در مسیر مذاکرات مانعی وجود ندارد
احمدی نژاد و مشایی در دفتر ولنجک + عکس
هجوم تهرانی‌ها به پمپ بنزین