روحانی:صاحبان فرهنگ،گشت ارشاد نیاز ندارند
رییس جمهور با یادآوری این‌که امروز بیشترین نقد در جامعه از دولت و دولتمردان می‌شود ،تاکید کرد: نقد حق همه مردم و گروه‌هاست.
روحانی گفت:امروز بیشترین نقد در جامعه از دولت و دولتمردان می‌شود، دولت شرایطی را به وجود آورده است که همه به راحتی حرف می‌زنند و نقد می‌کنند، نقد حق همه مردم و گروه‌هاست .رییس جمهور همچنین در بخشی از سخنانش تاکید کرد که صاحبان فرهنگ به ارشاد و گشت ارشاد نیاز ندارند. رییس جمهور با یادآوری این‌که امروز بیشترین نقد در جامعه از دولت و دولتمردان می‌شود ،تاکید کرد: نقد حق همه مردم و گروه‌هاست.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تاکید بر رعایت حرمت اهل قلم گفت: باید در قانون،‌مقررات، حمایت‌ها و امنیت حقوقی، اجتماعی و فرهنگی‌مان تلاش کنیم تا حرمت اهل قلم را نگه داریم.

وی با یادآوری جایگاه قلم در نزد پروردگار که به آن قسم یاد کرده است، گفت: قلم دارای حرمت است و صاحب قلم دارای حرمت بیشتر.

وی‌ با تاکیدبراین‌که دولت به دنبال سانسور دولتی نیست، گفت:امروز بیشترین نقد در جامعه از دولت و دولتمردان می‌شود، دولت شرایطی را به وجود آورده است که همه به راحتی حرف می‌زنند و نقد می‌کنند، نقد حق همه مردم و گروه‌هاست .

رییس جمهور همچنین در بخشی از سخنانش تاکید کرد که صاحبان فرهنگ به ارشاد و گشت ارشاد نیاز ندارند.

روحانی در بخشی از سخنان خود تصریح کرد:کسانی‌که می‌خواهند حرف بزنند با شناسنامه حرف بزنند با نام جناح خود سخن بگویند و بگویند وابسته به چه جناحی هستند نه به نام ملت ایران.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس‌جمهور، سیدحسین هاشمی استاندار تهران، عیسی فرهادی فرماندار تهران و سیدرضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی حضور داشتند.

رئیس‌جمهورهمچنین از بخش مربوط به ناشران برگزیده بازدید کرد و ضمن گفت‌وگو با برخی مسئولان غرفه‌ها، در جریان چگونگی برگزاری این نمایشگاه قرار گرفت.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از دهم تا بیستم اردیبهشت‌ماه از ساعت 10 صبح تا 8 شب دایر خواهد بود.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
نمایشگاه کتاب با حضور روحانی افتتاح شد
انتقاد اوباما از سرکوب مسلمانان‌ میانمار
بازرسان آژانس به ایران می‌آیند
ظریف: با اراده سیاسی وارد مذاکرات شدیم
جشن عروسی در برج العرب چقدر خرج بر می دارد؟+ عکس