موج جدید بارش برف و باران در کشور
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بررسی نقشه های پیش یابی بیانگر ورود یک سامانه بارشی از اواسط وقت روز یکشنبه به شمال غرب و غرب کشور است.
سازمان هواشناسی پیش بینی کرد روز دوشنبه این هفته علاوه بر شمال غرب و غرب کشور ، برخی از مناطق جنوب غرب، دامنه های جنوبی البرز و سواحل غربی دریای خزر را یک سامانه بارشی تحت تاثیر قرار دهد و سبب بارش برف و باران و وزش باد به خصوص در استان های غربی کشور خواهد شد.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، گستره بارش ها روز سه شنبه هفته جاری دامنه های مرکزی زاگرس و شمال شرق کشور را نیز در بر می گیرد و در این روز با نفوذ جریان های سرد شمالی بارش ها در سواحل شمالی کشور تشدید می شود و دمای هوا در نیمه شمالی کشور کاهش می یابد.

با ورود این سامانه بارشی به کشور مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت هوای تهران گفت: هم اکنون دمای هوای تهران به حدود 16 درجه بالای صفر رسیده و رطوبت نسبی هوا حدود 23 درصد است.

احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای تهران امروز به 6 تا 16 درجه بالای صفر می رسد و نقشه های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در امروز کمی ابری همراه با غبار محلی در اواخر وقت با افزایش ابر خواهد بود.

به گفته این مقام مسئول، طبق نقشه های پیش یابی کمینه و بیشینه هوای تهران روز دوشنبه این هفته نیز بین 3 تا 17 درجه بالای صفر خواهد بود و آسمان تهران نیز در این روز نیمه ابری گاهی ابری و غبار محلی در بعد از ظهر با بارش های پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

مطالب پیشنهادی :
بازداشت چند نفر در تجمع هواداران مرتضی پاشایی
جدیدترین قیمت‌ گوشی موبایل در بازار + جدول
واکنش مرتضوی به تغییر شعبه پرونده کهریزک
دلیل واریز 8 میلیارد به حساب یک عضو شورا
یادواره شهدای موشکی سپاه و پرواز پهباد «RQ170» ایرانی