عامل اسیدپاشی های اخیر، اصفهانی نبوده!
افراد قربانی بانوان بد حجاب نبوده اند؛ زیرا خبری مبنی بر بد حجابی این زنان منتشر شده بود که در واقع اینگونه نبوده است.
حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص ماجرای اسید پاشی به چند دختر جوان در اصفهان گفت: در ماجرای اسید پاشی در اصفهان، آنچه که در رسانه های داخلی و خارجی مطرح شده است خلاف واقع آن چیزی است که در اصفهان رخ داده است.
 
او ادامه داد: در اصفهان بر روی چهار نفر اسید پاشی شده است که در سال‌های قبل نیز شاهد اینگونه موارد حتی بر روی مردان بوده‌ایم، که آن اسید کلریدریک بوده است و در اسید پاشی اخیر از اسید سولفوریک استفاده شده بود.
 
کامران گفت: ضمنا افراد قربانی، بانوان بد حجاب نبوده اند؛ زیرا خبری مبنی بر بد حجابی این زنان منتشر شده بود که در واقع اینگونه نبوده است. رسانه های خارجی جوی را درست کردند که گویی در خیابان های اصفهان هرکسی که راه می‌رود بر روی وی اسید می‌پاشند!
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه فرد اسید پاش باید به اشد مجازات برسد، گفت: البته کسی که چنین کار قبیحی را انجام میدهد باید به اشد مجازات برسد؛ ما این اتفاق را محکوم می‌کنیم و از قوه قضاییه خواستار رسیدگی به این موضوع و مجازات برای عامل یا عاملان این اتفاق هستیم.
 
او ادامه داد: ضمنا نیازی نبود که تیمی از سوی قوه قضاییه و نیروی انتظامی و غیره به اصفهان بروند زیرا این رفت و آمدها باعث بزرگ کردن مسئله می‌شود؛ و از آنجایی که این اتفاق موضوعی باندی و جناحی نیست نتوانسته اند اسید پاش را دستگیر کنند.
 
حسن کامران با اشاره به این موضوع که قربانیان نشانه‌هایی از فرد اسید پاش داده اند عنوان کرد: البته قربانیان اسید پاشی جزئیاتی از نشانی فرد اسید پاش داده اند که کافی نبوده است، به هر حال آنچه که مشخص است این است که فرد اسید پاش اصفهانی نبوده! زیرا اصفهانی‌ها بر روی حیثیت خودشان بسیار حساس هستند و فرد جنایتکار غیر اصفهانی بوده است.
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: حداقل دست اندرکاران همکاری کنند که دیگر چنین اتفاقاتی در کشور رخ ندهد. همچنین نیروی انتظامی نیز باید در کلان شهرها دوربین نصب کند تا در اینگونه مواقع بتوان به خوبی حادثه را پوشش داد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: namehnews.ir

مطالب پیشنهادی:
توقیف دو نوع نوشیدنی غیرمجاز!
هدیه عجیب عربستان به آمریکا!
دستگیری گروگان گیرهای 900 میلیونی!
عکس بخشش اعدام یک اعدامی ایرانی به عنوان عکس سال
آلودگی هوای تهران+ تصاویر