قاتل خلبان ایرانی به دو بار اعدام محکوم شد!
پرونده عامل قتل خلبان و همسرش در برج اورانوس روی میز رئیس قوه قضائیه قرار گرفت.
این جنایتکار به قصاص نفس محکوم شده است که پس از استیذان باید به دار مجازات آویخته شود. ساعت 9 شب 16 اسفند سال 91 قتل خلبانی با همسر جوانش در خیابان پارک و کوچه مهر منطقه پونک به پلیس 110 گزارش شد و دقایقی بعد تیمی از کلانتری 140 باغ فیض وارد عمل شد.

مأموران با مراجعه به برج اورانوس وقتی در طبقه چهارم وارد آپارتمان شدند دیدند که عامل جنایت دست و پاهای زوج 40 ساله را بسته سپس با ضربات چاقو آنان را به قتل رسانده است. در حالی که بررسی‌ها نشان می‌داد قربانیان جنایت منصور شهرکی خلبان هواپیمای فوکر 100 ایران ایر و همسرش به نام سارا جوان که وکیل بوده هستند تیمی از کارآگاهان با دستور بازپرس رودگر از شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران وارد عمل شدند و در کمتر از 40 روز توانستند قاتل 38 ساله را روز 24 فروردین سال 92 در میدان بهارستان به دام اندازند.

مرد جنایتکار اعتراف کرد که با دیدن آگهی فروش خودروی لوکس خلبان با وی تماس گرفته و در حالی که تپانچه‌ای داشت سراغ وی رفته و با چرب‌زبانی هنگام نوشتن قولنامه خرید خودرو با انگیزه سرقت دست به قتل زده است. مرتضی اعتراف عجیبی کرد که نشان می‌داد مرد خلبان و همسرش دومین طعمه وی بودند و وی در نخستین توطئه‌اش ناکام مانده است.

وی گفت: به پول نیاز داشتم وقتی دیدم خلبان شهرکی آگهی فروش خودرویش را در روزنامه انتشار داده با وی تماس گرفتم و یک روز پیش از جنایت به خانه‌شان رفتم و بعد از دیدن خودرو قرار گذاشتیم فردای آن روز برای نوشتن قولنامه به خانه‌شان بروم. ساعت 5 بعدازظهر بود که به خانه‌شان رفتم، شهرکی و همسرش در خانه تنها بودند و از حرف‌هایشان متوجه شدم که پسرشان تا عصر کلاس است و بعد از نوشتن قولنامه در حالی که آنها تصور نمی‌کردند من دزد باشم ناگهان با تپانچه‌ای که همراهم بود آنها را تهدید کردم و روی زمین نشاندم و بعد از بستن دست و پاها و دهانشان خواستم پول و طلاهایشان را در اختیارم بگذارند. در عابربانکشان 7 میلیون و 200 هزار تومان پول بود که آن را گرفتم و پس از گرفتن رمز کارت عابربانک از شدت عصبانیت با ضربات چاقو آنها را کشتم.

مرد جنایتکار پس از محاکمه از سوی پنج قاضی دادگاه کیفری استان تهران به دو بار قصاص نفس- اعدام - محکوم شد و با اعتراض وی پرونده اش به دیوانعالی کشور ارجاع یافت و سه قاضی دیوان نیز آن را تأیید و قابل اجرا دانستند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: tabnak.ir

مطالب پیشنهادی:
تصاویری از مردانی که ایستاده چول در می آورند!
جواهرفروش سرشناس دستگیر شد همراه با عکس وی!!
حمله نامتعارف یک روزنامه به روحانی همراه با عکس
عکسی از سید محمد خاتمی در اوان جوانی به همراه فرزندانش
تصویری از اوباما در حال مگس کُشی!!